Gå til innhold

Bursdagsinvitasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta vår skal feire bursdag om et par uker og har bedt alle jentene fra sitt alderskull i bhg, samt noen naboer etc. På den andre storbarnsavd er det to jenter hun kjenner godt fordi vi er litt sammen med familiene deres, og de leker godt sammen selv om disse jentene er eldre, så vi har invitert dem. Det er da iallefall 6 jenter fra den andre avd som ikke er invitert (dette er barn vi overhodet ikke aner hvem er fordi det er lite samarbeid på tvers av avd), men fra ulike alderskull. Jeg vet at ei av dem er like gammel som vår jente, men er usikker på om det er flere. Dette er som sagt barn vi knapt nok kjenner navnet på, og det er egentlig ingen tradisjon for å invitere på tvers av avdelingene, men to av dem kjenner vi altså godt fra utenfor bhg. Det jeg lurer på, er om det blir helt feil å da ikke invitere den ene jenta som er på vår jentes alder dersom alle de andre på avd er yngre...Da blir det liksom hun og de yngre som ikke er invitert. Jeg er i utgangspunktet veldig for å inkludere alle, men så føles det nesten litt rart å skulle invitere ei jente vi knapt nok vet navnet på....

Anonymous poster hash: df8c5...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sendt de to invitasjonene via foreldrene, og ikke lagt i hyllen deres i garderoben, ihvertfall. Synes det er greit å invitere de to som venninner utenom, selv om de tilfeldigvis går i samme barnehage. Hadde vært annerledes om hun selv gikk i avdelingen hvor en i samme alderskull ble "utelatt". Når hun ikke kjenner jenten din en gang, så tviler jeg på at hun reagerer på det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Vi har ikke levert ut invitasjoner i bhg, nei! Glemte forsåvidt å skrive det, men det var en selvfølge altså.

AnonymBruker
Skrevet

Ville sendt de to invitasjonene via foreldrene, og ikke lagt i hyllen deres i garderoben, ihvertfall. Synes det er greit å invitere de to som venninner utenom, selv om de tilfeldigvis går i samme barnehage. Hadde vært annerledes om hun selv gikk i avdelingen hvor en i samme alderskull ble "utelatt". Når hun ikke kjenner jenten din en gang, så tviler jeg på at hun reagerer på det.

Enig i dette :)

Anonymous poster hash: 63379...cce

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Invitasjonene ble som sagt ikke levert i bhg, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...