AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Jeg tok med meg en byggrynslunsj i treningsbagen i går kveld som jeg glemte å spise. Nå har datteren min på 5 år funnet den og spist den- og den har jo da ligget i romteperatur over natten. Hun virker hittil i fin form, men bør jeg unngå å ta henne med ut- er sjansen stor for forgiftning?Anonymous poster hash: 54714...bae
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Matforgiftning opptrer raskt etter man har spist noe, så om det har gått et par timer og hun virker fin, ingen fare. Slike produkter er ikke de verste. Anonymous poster hash: d9754...957
Lula Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Matforgiftning opptrer raskt etter man har spist noe, så om det har gått et par timer og hun virker fin, ingen fare. Slike produkter er ikke de verste. Anonymous poster hash: d9754...957 Vel, litt avhengig av hvilken bakterie det er snakk om kan det ta alt fra 1 time til et døgn (eller mer). Så at man fortsatt er i fin form 2 timer inntatt potensiell smittekilde er ingen garanti for at man går fri. Jeg tok med meg en byggrynslunsj i treningsbagen i går kveld som jeg glemte å spise. Nå har datteren min på 5 år funnet den og spist den- og den har jo da ligget i romteperatur over natten. Hun virker hittil i fin form, men bør jeg unngå å ta henne med ut- er sjansen stor for forgiftning?Anonymous poster hash: 54714...bae Hadde ikke bekymret meg mye for dette. Matvarer av denne typen bederves ikke så fort, så for at hun skal bli dårlig av dette er så og si lik null
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå