AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #21 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har også slike, hater dem, alltid hatt komplekser for dem:( Vet om noen andre som har slike også. Vet dere om det et arvelig? Synes jeg kan se at barna dår sånne også😩 Anonymkode: 0aa58...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #22 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har sånne tomler. Aldri gjort meg noe. Mener å huske det er et recessivt gen så man må ha arvet genet fra begge sine foreldre for å få det. Verken foreldrene mine, mine to søsken, eller mine barn har samme defekt. Anonymkode: 76c32...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #23 Del Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sånne tomler. Aldri gjort meg noe. Mener å huske det er et recessivt gen så man må ha arvet genet fra begge sine foreldre for å få det. Verken foreldrene mine, mine to søsken, eller mine barn har samme defekt. Anonymkode: 76c32...a19 Aha, min svigerfar har også sånne tomler... Anonymkode: 0aa58...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #24 Del Skrevet 9. oktober 2018 På 28.5.2015 den 17.12, AnonymBruker skrev: Nettopp. Derfor burde det jo være mulig å få det fikset. Bare veldig rart jeg ikke finner en eneste norsk kirurg uttale seg om dette. Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Dersom det var mulig å fikse det, hadde vel Megan Fox gjort det. Hun har jo tatt en del andre operasjoner. Jeg har slike tomler selv, forresten. Hadde store komplekser for dem i oppveksten, men nå synes jeg det er helt greit å være litt "unik"... Anonymkode: b2323...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #25 Del Skrevet 9. oktober 2018 På 30.5.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev: Jeg har sånne tomler. Aldri gjort meg noe. Mener å huske det er et recessivt gen så man må ha arvet genet fra begge sine foreldre for å få det. Verken foreldrene mine, mine to søsken, eller mine barn har samme defekt. Anonymkode: 76c32...a19 Det kan vel også komme av en mutasjon. Anonymkode: b2323...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg