AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Del Skrevet 27. mai 2015 Flere som har samme tommel som henne? Det har visst et navn og er et slags syndrom av noe slag men jeg husker ikke helt. I hvertfall sånn bred tommel. Jeg har og jeg hater det. Ser så utrolig teit ut. Går det an å operere den smalere? Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg forstår når enkelte har komplekser for noe midt i ansiktet eller en stor kroppsdel, men en TOMMEL? Seriøst? Det er da ingen som ser noe spesielt på andres tomler. Anonymous poster hash: 398ed...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg forstår når enkelte har komplekser for noe midt i ansiktet eller en stor kroppsdel, men en TOMMEL? Seriøst? Det er da ingen som ser noe spesielt på andres tomler. Anonymous poster hash: 398ed...b73 Å joda. Hadde du sett min så hadde du lagt merke til det lett. Anonymous poster hash: 9e069...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Del Skrevet 27. mai 2015 Å joda. Hadde du sett min så hadde du lagt merke til det lett. Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Pics or it didn't happen. Anonymous poster hash: 075ad...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Del Skrevet 27. mai 2015 Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 27. mai 2015 #6 Del Skrevet 27. mai 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Clubbed_thumb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 27. mai 2015 #7 Del Skrevet 27. mai 2015 Venninna mi har det. Syns det bare er sjarmerende, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Del Skrevet 27. mai 2015 Hadde en venninne på vgs som hadde sånn. Jeg synes det var så utrolig søtt jeg. Pleide alltid å kose med den (høres rart ut nå). Syns det er veldig sjarmerende, så ikke tenk at alle tenker over det på noen vond måte. Har sett flere også som har det i forskjellige grader, ingen som har likt ddt selv, men det er veldig søtt! På menn syns jeg ikke det er verken det ene eller det andre egn, men de har jo gjerne brede fingre da.. er det bare tommelen din som er sånn? Har aldri hørt om noen som har operert og vet ikke helt hvordan det skulle blitt gjort.. fettsuging av tommelen?😨Anonymous poster hash: d2048...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Del Skrevet 27. mai 2015 Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Wtf? Det der er jo en tå? Anonymous poster hash: e231c...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #10 Del Skrevet 27. mai 2015 Wtf? Det der er jo en tå? Anonymous poster hash: e231c...196 Seriøst? En SÅ lang tå? Og hvor er de andre tærne da liksom 😂 ?Anonymous poster hash: d2048...5aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #11 Del Skrevet 27. mai 2015 Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Klipp neglen, så ser det bedre ut med én gang. Anonymous poster hash: da261...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #12 Del Skrevet 27. mai 2015 Seriøst? En SÅ lang tå? Og hvor er de andre tærne da liksom ?Anonymous poster hash: d2048...5aa Det er en tå jo? Anonymous poster hash: e231c...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #13 Del Skrevet 28. mai 2015 . Anonymous poster hash: e231c...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #14 Del Skrevet 28. mai 2015 Det er jo en deformitet da. Anonymous poster hash: a638f...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #15 Del Skrevet 28. mai 2015 Det er jo en deformitet da.Anonymous poster hash: a638f...cd6 Nettopp. Derfor burde det jo være mulig å få det fikset. Bare veldig rart jeg ikke finner en eneste norsk kirurg uttale seg om dette.Anonymous poster hash: 9e069...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 28. mai 2015 #16 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg har aldri tenkt noe særlig over tomler. Om jeg hadde lagt merke til den hvis jeg møtte deg i person, aner jeg ikke, men isåfall så hadde det ikke vært noe som fikk hodet mitt til å ramle av. Hadde kanksje gitt det ett sekunds tanke, og ikke en negativ tanke en gang. At noe er litt annerledes enn vanlig betyr jo ikke at det automatisk er negativt. Mange har noe med dem som stikker ut litt annerledes, så det er sett på som veeeldig normalt å ha en liten særegenhet. Syntes tommelen bare var søt jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 28. mai 2015 #17 Del Skrevet 28. mai 2015 Hilsen en som FAKTISK har en deformert tommel. Ble knørfa av en stor tung dør i en alder av tre år og har vært rar siden og merkbart ulik den andre. Men det er jo bare sånn, plager meg jo egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #18 Del Skrevet 28. mai 2015 Hvordan ser andre fingrene dine ut i forhold til tommelen?Anonymous poster hash: dd8c7...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. mai 2017 #19 Del Skrevet 30. mai 2017 På 28.5.2015 den 0.22, AnonymBruker skrev: Hadde en venninne på vgs som hadde sånn. Jeg synes det var så utrolig søtt jeg. Pleide alltid å kose med den (høres rart ut nå). Syns det er veldig sjarmerende, så ikke tenk at alle tenker over det på noen vond måte. Har sett flere også som har det i forskjellige grader, ingen som har likt ddt selv, men det er veldig søtt! På menn syns jeg ikke det er verken det ene eller det andre egn, men de har jo gjerne brede fingre da.. er det bare tommelen din som er sånn? Har aldri hørt om noen som har operert og vet ikke helt hvordan det skulle blitt gjort.. fettsuging av tommelen?😨 Anonymous poster hash: d2048...5aa Det er ikke ekstra fett i tommelen som er årsaken til dette. Det er en misdannelse i den ytterste knokkelen i tommelen som gjør den bred og kort. Jeg har selv slike tomler og hadde komplekser for dem da jeg var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. mai 2017 #20 Del Skrevet 30. mai 2017 På 28.5.2015 den 18.32, Puselusk skrev: Hilsen en som FAKTISK har en deformert tommel. Ble knørfa av en stor tung dør i en alder av tre år og har vært rar siden og merkbart ulik den andre. Men det er jo bare sånn, plager meg jo egentlig ikke. Det finnes helt klart større deformasjoner. Men slike tomler regnes faktisk som en misdannelse, selv om den ikke påvirker førligheten i hendene på noe vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg