Gå til innhold

Kvinner som leter etter "noe seriøst" på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst????

Tinder er basert utelukkende på utseende til en person. Det er ingen profil eller presentasjon av personen. Kun bilder og, kanskje, et par intetsigende tekstlinjer. Der man går gjennom hundrevis av profiler ila noen dager. Sjekkeappen er per definisjon overfladisk og lagt til rette for uforpliktende ons/sjekking.

Så hvorfor i alle dager er det enkelte kvinner der som leter etter "noe seriøst" og ber alle som er ute etter ons/ligg/osv sweipe til venstre. Er du på tinder, så er du ute etter å pule. Eventuelt bare veldig forvirret.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er ikke som deg da vettu.

Jeg har truffet flere kjekke menn som var seriøse på Tinder.

• Liker 10
Skrevet

Alle er ikke som deg da vettu.

Jeg har truffet flere kjekke menn som var seriøse på Tinder.

Som sagt, da er du svært forvirret og/eller desperat. Tinder er for puling, ikke dating.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Som sagt, da er du svært forvirret og/eller desperat. Tinder er for puling, ikke dating.

Jeg fant kjæresten min på Tinder, og traff også menn før det som var på leting etter et forhold.
AnonymBruker
Skrevet

Nisse!

Kjenner folk i forhold der de møttes på Tinder.

Anonymous poster hash: 0d5d1...f25

• Liker 6
Skrevet

Fordi de er kvinner. De går rundt og innbiller seg at menn er like overfladiske og enkle i hode som dem og kan forelske seg å være ute etter noe seriøst basert på noen smiley-utvekslinger og et pent profilbilde. Husker harald eia sa det en gang : alle som kommer fra et land med lavt bruttonasjonalprodukt er opptatt av respekt. Litt det samme med kvinner, de er mer flåsete, infantile, ureflekterte, emosjonelle, men likevel er de mest opptatt av å bli tatt på alvor. Forstå det den som kan.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er kvinner. De går rundt og innbiller seg at menn er like overfladiske og enkle i hode som dem og kan forelske seg å være ute etter noe seriøst basert på noen smiley-utvekslinger og et pent profilbilde. Husker harald eia sa det en gang : alle som kommer fra et land med lavt bruttonasjonalprodukt er opptatt av respekt. Litt det samme med kvinner, de er mer flåsete, infantile, ureflekterte, emosjonelle, men likevel er de mest opptatt av å bli tatt på alvor. Forstå det den som kan.

Regner med du er singel og ikke har fått sex på en god stund :P

Anonymous poster hash: 0d5d1...f25

• Liker 11
Skrevet

Jeg er ikke ute etter å bare pule, altså, jeg møter ikke en ny fyr kun for å ha sex. Men jeg er nødvendigvis ikke ute etter noe seriøst heller. Tar ting veldig som de kommer, iallefall på tinder. Mine møter har vært alt fra koselige dater, gjensidig interesse og til de som bare er ute etter sex. Har også møtt noen av de flere ganger kun for sex, men skal jeg ha et ons drar jeg på byen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er jo go-to appen for kvinner som vil ha bekreftelse, eller et digg ligg med en kjekkas.

Alle med en hjernecelle eller to skjønner jo det.

Skulle linke til en side som viser hvor mye dette faktisk stemmer, for siden het tinderrage. Men siden har blitt tatt ned. Den siden viste profiler av veldig attraktive menn, og hva kvinner fant seg i selv om de var attraktive. Man hadde ekskriminelle, man hadde autister, man hadde menn som gikk rett frem og sa at de skulle pule og voldtas, og at de ville ha nummerene til damene. Gjett hva de fikk, de fikk nummerne... Var også eksempler fra menn i sverige som gikk rett frem og det første de sa var "kommer du hit og puler meg? Gi meg nummeret ditt så jeg kan ringe deg". De fikk også nummeret...

Fant et bilde fra googlesøk. Enjoy.

comment_iQaBZxahovzV2eB2QtSKv2gNZtvNQpcD

Anonymous poster hash: ea6b3...90a
  • Liker 2
Gjest ashanti
Skrevet

Er ikke dette nøyaktig den samme tråden som var her for en liten stund tilbake?

Med mange bitre menn som bruker KG for å snakke stygt om kvinner siden de aldri får røre en i virkeligheten?

Skrevet

Tinder er for deg - puling og ikke dating.

Hva andre bruker det for er jo opp til dem, og ikke deg.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er på tinder. Mest for å se. Ikke ute etter å pule. Hilsen kvinne :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble i grunn overraska over hvor mange menn som var ute etter noe seriøst på Tinder, jeg. Søkte etter menn fra 28-38 og fikk inntrykk av at denne appen, for veldig mange, er en måte å treffe en potensiell kjæreste på.

Anonymous poster hash: 6de08...1ed
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at det er du som er den desperate her og blitt butthurt fordi du ikke får kontakt med din nye drømmepulevenn der!

Tinder brukes som man vil, først og fremst for å møte mennesker man kanskje ikke ellers ville kommet over, så er det helt opp til den enkelte hva slags intensjon man har med møtet. Av de mennene jeg har skrevet med er flertallet ute etter kjæreste og lei av å sjekke på byen eller evn ikke har interesse for å gå på byen i det hele tatt og dermed møter få nye folk. Å møte nye folk fra sofakroken er jo glimrende )

Anonymous poster hash: d85f2...c9d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er ikke for puling. Tinder er til for det brukerne vil at det skal være til for. Det vil si at det for mange handler om puling, for mange andre å finne kjærligheten. Jeg vet om flere, både kvinner og menn, som bruker Tinder for å treffe en partner, ikke for å ligge med folk.

Anonymous poster hash: 163ca...af5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er jo go-to appen for kvinner som vil ha bekreftelse, eller et digg ligg med en kjekkas.

Alle med en hjernecelle eller to skjønner jo det.

Skulle linke til en side som viser hvor mye dette faktisk stemmer, for siden het tinderrage. Men siden har blitt tatt ned. Den siden viste profiler av veldig attraktive menn, og hva kvinner fant seg i selv om de var attraktive. Man hadde ekskriminelle, man hadde autister, man hadde menn som gikk rett frem og sa at de skulle pule og voldtas, og at de ville ha nummerene til damene. Gjett hva de fikk, de fikk nummerne... Var også eksempler fra menn i sverige som gikk rett frem og det første de sa var "kommer du hit og puler meg? Gi meg nummeret ditt så jeg kan ringe deg". De fikk også nummeret...

Fant et bilde fra googlesøk. Enjoy.

comment_iQaBZxahovzV2eB2QtSKv2gNZtvNQpcD

Anonymous poster hash: ea6b3...90a

Haha den der minner meg om en fyr jeg trolla der! Han gikk rett på sak og jeg spurte om han var noe god, han sa at det fikk være opp til meg å bedømme, så sa jeg at han var digg men jeg ville ikke kaste bort tiden min på et dårlig ligg, han forsikret meg om at han var bra så jeg spurte om han kunne binde og kvele meg også og isåfall kunne vi møtes samme kveld, han sa ja han skulle kvele og binde meg, ga meg tlf nr og spurte om mitt, jeg ga han et fiktivt nummer som han skulle sende adresse til. Etter noen timer fikk jeg ny meld på tinder om jeg var på vei, jeg sa ja er i taxi nå måtte shave meg først, noen timer sendere skjønte han at han var trolla og skrev "ffffuuuuuuu men nice played!" jeg skrev "lykke til videre i jakten!" Og som med flertallet på de der autocorrectfails sidene osv så er sånne screenshots som det der enten trolling eller fiktivt. Det er lættis å se hvor bitter du er for at "alle på internett får seg tinderfitte" men ikke du hahahaha.

Anonymous poster hash: d85f2...c9d

• Liker 5
Skrevet

Hva man ønsker ut av Tinder kan jo være forskjellig.

Jeg er selv ute etter noe seriøst, og Tinder er en fin måte å treffe folk på.

Joda, man kan kanskje anse det som overfladisk, men de som går på byen for å se etter noen snakker vel mer sjeldent med noen de ikke synes ser "interessante" ut uansett? Da blir Tinder litt på samme måten. Du "liker" de du synes ser interessante ut, og hvis det var gjensidig, snakkes man kanskje.

• Liker 2
Skrevet

Et sted må man jo begynne. Stort sett ser man alltid utseende før alt annet.

• Liker 1
Skrevet

Ganske mange menn som er ute etter noe seriøst på Tinder også. Har iallfall sett flere søker kjæreste profiler.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst????

Tinder er basert utelukkende på utseende til en person. Det er ingen profil eller presentasjon av personen. Kun bilder og, kanskje, et par intetsigende tekstlinjer. Der man går gjennom hundrevis av profiler ila noen dager. Sjekkeappen er per definisjon overfladisk og lagt til rette for uforpliktende ons/sjekking.

Så hvorfor i alle dager er det enkelte kvinner der som leter etter "noe seriøst" og ber alle som er ute etter ons/ligg/osv sweipe til venstre. Er du på tinder, så er du ute etter å pule. Eventuelt bare veldig forvirret.

Du tar feil.

Omtrent 60- 70% av mennene har en tekstpresentasjon. Og ca halvparten av disse igjen spesfiserer at de er seriøse.

Anonymous poster hash: e123a...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...