Gå til innhold

Vielse på Villa Malla

tonjemarie

Anbefalte innlegg

Vi skal ha bryllupsfesten på Villa Malla neste år. Nå lurer vi på å holde en enkel vielse/seremoni på balkongen utenfor istedenfor i kirke/tinghus. Er den noen som har erfaringer med vielse på Villa Malla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ingen erfaring selv, men en venn av meg var i bryllupsfest der som ble totalt ødelagt av at eieren / daglig leder ble drita full, skjelte ut alle på festen og kastet de på dør midt under bryllupsfesten - så jeg vet ikke om jeg ville anbefalt å gjøre noe som helst der.

Anonymous poster hash: 078d3...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert sted når været er pent med eieren av stedet er kjent for å være vanskelig og de har ved flere anledninger fått kritikk for å lage for lite mat. Når det er vielse/bryllupsfest på Villa Malla vet den lokale Shellstasjonen at det blir pølserush med sultne bryøøupsgjester utpå kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) vi skal også ha bryllupsfesten vår der neste år med vielse på stedet først. Det er fullt mulig å få til dette, vi har valgt humanistisk vielse. Da vi var der på omvisning sa de at det ikke var uvanlig at det var vielser der. Det er jo et sted med mange muligheter, for eksempel vielse på moloen, stranden, verandaen nede eller terrassen oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Kan jeg spørre hvor dere skal ha vielsen? Har dere booket hele eller bare oppe eller nede? Og hvor tok dere kontakt for å få en humanetisk vielse? Det høres akkurat ut som noe sånt vi ser for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring selv, men en venn av meg var i bryllupsfest der som ble totalt ødelagt av at eieren / daglig leder ble drita full, skjelte ut alle på festen og kastet de på dør midt under bryllupsfesten - så jeg vet ikke om jeg ville anbefalt å gjøre noe som helst der.

Vakkert sted når været er pent med eieren av stedet er kjent for å være vanskelig og de har ved flere anledninger fått kritikk for å lage for lite mat. Når det er vielse/bryllupsfest på Villa Malla vet den lokale Shellstasjonen at det blir pølserush med sultne bryøøupsgjester utpå kvelden.

Jøss! God forretningssans skjønner jeg! Værste jeg har hørt... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvilken lokale Shellstasjon? :klo: Er det en bensinstasjon på Filtvet jeg ikke har funnet? :fnise:

Anonymous poster hash: b7ebd...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til mr.lee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Kan jeg spørre hvor dere skal ha vielsen? Har dere booket hele eller bare oppe eller nede? Og hvor tok dere kontakt for å få en humanetisk vielse? Det høres akkurat ut som noe sånt vi ser for oss.

Vi har leid hele Villa Malla. Tenker vielse på verandaen nede, ut mot vannet :-)

Her er informasjon om vigsel: http://www.human.no/Seremonier/Humanistisk-vigsel/

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest What2say

Om han daglige eieren er en tosk, eller dere får for lite mat, så er det bare å fortelle at det kommer til å bli jævlig god PR for både han og stedet i VG og Dagbladet rett etterpå..... Bare sett foten ned for hvordan man vil ha det. Og en daglig leder/eier, skal i hvert fall IKKE røre deres ting som dere har betalt for til bryllupet...

Vi skulle også egentlig ha VM, men da jeg ikke er helt med på "reglene" deres om at liveband ikke kan spille lenger enn til kl 23.00 og man MÅ ha koldtbord hvis man er ute (og inne??) og at festen MÅ være ferdig innen kl 02.00 og de har heller ingen overnattingsmuligheter, så ble det uaktuelt for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han daglige eieren er en tosk, eller dere får for lite mat, så er det bare å fortelle at det kommer til å bli jævlig god PR for både han og stedet i VG og Dagbladet rett etterpå..... Bare sett foten ned for hvordan man vil ha det. Og en daglig leder/eier, skal i hvert fall IKKE røre deres ting som dere har betalt for til bryllupet...

Vi skulle også egentlig ha VM, men da jeg ikke er helt med på "reglene" deres om at liveband ikke kan spille lenger enn til kl 23.00 og man MÅ ha koldtbord hvis man er ute (og inne??) og at festen MÅ være ferdig innen kl 02.00 og de har heller ingen overnattingsmuligheter, så ble det uaktuelt for oss.

Daglig leder/ eier er en hun. Det er datteren til mr lee, han som laget nudler:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest What2say

Daglig leder/ eier er en hun. Det er datteren til mr lee, han som laget nudler:P

Hahaha..... Lol... Da hadde jeg bare kicka som Missis Lee butt :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...