Gjest Madley Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Her ser du ringene våre. Det er faktisk våre som er på fremsiden der. Med initialer og dato og alt
Zaphirre Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Jeg har også vært i kontakt med Rene for idèer til ringer, de har så mange vakre der, og deres var skikkelig flotte!
Lullu Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Nydelige!! Har bestilt her vi også. Veldig fornøyde vi også! (Håndlaget og brukt eget gull og eget design )
majan Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Nydelige!! Har bestilt her vi også. Veldig fornøyde vi også! (Håndlaget og brukt eget gull og eget design ) kan jeg spørre om hva prisen ble da???
Gjest agurk Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 Litt morsomt at ringene deres havnet på framsiden da. De var skikkelig fine!
Lullu Skrevet 31. august 2004 #11 Skrevet 31. august 2004 kan jeg spørre om hva prisen ble da??? Vi betalte 2 700,- for begge ringene. 5,5 mm. Gult gull. Skrift utenpå ringene i hvitt gull (platinum). Flott pris for noen utrolig flotte ringer syntes vi! :-)
Månefisken Skrevet 4. september 2004 #13 Skrevet 4. september 2004 Det var veldig veldig fin pris for så flotte ringer. Er veldig fornøyd med min ring også, forloveden har tatt dem ut helt på egenhånd. Men de kostet flesk.. Han hadde bare råd til en i første omgang, så jeg tenkte å kjøpe hans til jul og liksom-fri tilbake til ham da Her er våre ringer: http://www.bruderingen.no/
Gjest MrsL Skrevet 5. september 2004 #14 Skrevet 5. september 2004 Det var veldig veldig fin pris for så flotte ringer. Er veldig fornøyd med min ring også, forloveden har tatt dem ut helt på egenhånd. Men de kostet flesk.. Han hadde bare råd til en i første omgang, så jeg tenkte å kjøpe hans til jul og liksom-fri tilbake til ham da Her er våre ringer:http://www.bruderingen.no/ De var kjempenydelige :-)
Calla Skrevet 5. september 2004 #15 Skrevet 5. september 2004 Trodde det var svindyrt å få designet egne ringer jeg..men dette var jo flott! Hvor finner jeg disse flinke gullsmedene??
Calla Skrevet 5. september 2004 #16 Skrevet 5. september 2004 Trodde det var svindyrt å få designet egne ringer jeg..men dette var jo flott! Hvor finner jeg disse flinke gullsmedene??
Vivekke Skrevet 5. september 2004 #17 Skrevet 5. september 2004 Så flotte ringer! Originalt med initialene på utsiden! Jeg og forloven har ringer fra Saint Maurice, min er helt enkel med en liten diamant på. Sjekk ut hjemmesiden deres - her er det mye flott! http://www.saintmaurice.de/e/index.html
*Kaisa* Skrevet 15. september 2004 #18 Skrevet 15. september 2004 Vi betalte 2 700,- for begge ringene. 5,5 mm. Gult gull. Skrift utenpå ringene i hvitt gull (platinum). Flott pris for noen utrolig flotte ringer syntes vi! :-) Jøss!! Lullu; Spurte om pris på ringer i gult gull 5,5 mm med graverte navn på "utsiden", prisen ble 6300,-. Hvilke ringer bestilte dere? Deres kontra våre høres jo egentlig ganske like ut.
Lullu Skrevet 15. september 2004 #19 Skrevet 15. september 2004 *Kaisa* - grunnen er nok fordi vi brukte eget gull til smeltingen :-) (Alt gullet som ble brukt, hadde vi selv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå