AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Del Skrevet 27. mai 2015 Sløv og var plutselig inne i vinduskarmen min, selv om ingenting er åpent ennå. Ser ikke ut som geithams, er vanlig veps men diger. Er det en dronning og kan disse overvintre inne hos folk? Vi har ikke hatt noe bol her på mange år... Anonymous poster hash: f89a7...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mai 2015 #2 Del Skrevet 28. mai 2015 Kan det være denne? http://no.wikipedia.org/wiki/Kjempetreveps Jeg har hatt besøk av en slik et par ganger, har aldri sett en så gigantisk stor veps før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2015 #3 Del Skrevet 2. juni 2015 Tipper det er noe ala det Rumle linker til, om den var såpass svær. Siden det ikke er en stikkeveps, er den helt ufarlig for mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Del Skrevet 2. juni 2015 Wææææ, hater veps og nå ble jeg enda mer redd Anonymous poster hash: 99f13...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2015 #5 Del Skrevet 2. juni 2015 Wææææ, hater veps og nå ble jeg enda mer redd Anonymous poster hash: 99f13...d4d I andre deler av verden er det haugevis av kryp som er i stand til å ta livet ditt, og i ihvertfall påføre deg mye lidelse. Det farligste her til lands er biltrafikk. Så vær glad du bor i et trygt og kaldt lite land med dårlig vær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå