Gjest Phair Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Da aller siste episode av Friends sett, og jammen skjedde det ikke mye
*Lene* Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Har faktisk ikke sett de aller siste episoden jeg.. Gleder meg veldig, for jeg er avhengig.. Har alle friends-collection boxe'ne..Mangler sesong 10 da..! How'you dooing...
Malou Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Man skal jo nesten være både blind og døv for å ikke ha fått med seg hva som skjer i den siste episoden. Lastet den like godt ned for en god stund siden jeg også, men gleder meg til å se siste sesong på TV allikevel.
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Men når kommer egentlig de siste episodene på TV2? De stoppet jo midt i sesongen nå i våres, og siden har det bare vært repriser.
Gjest Madden Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Var ganske skuffet over måten de avsluttet på faktisk...men rørende var det jo! Spesielt nest siste episoden da lo jeg og gråt så høyt at min kjære kom springende for å se hva som skjedde. (lastet dem ned for en tid tilbake...)
Windy Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Men når kommer egentlig de siste episodene på TV2? De stoppet jo midt i sesongen nå i våres' date=' og siden har det bare vært repriser.[/quote'] Jeg har lest det et sted, men jeg klarte ikke å finne det igjen. Men de viser vel repriser fra sesong 10 nå? For da går det sikkert sin gang til de kommer til der det sluttet i våres, så fortsetter de med nye episoder (rotete forklart..).. Mener at det sto et eller annet sted at siste episode blir sendt i oktober, og at 'Joey' begynner på like etter det. Tror jeg :-? Mulig jeg har drømt. Jeg har, som en del andre, lastet det ned og så det i våres ...
Gjest lillen ii Skrevet 2. september 2004 #7 Skrevet 2. september 2004 Finnes det en serie som heter Joey ??
Litago Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Finnes det en serie som heter Joey ?? Jepp. Info her. Begynner i USA til uken. Aner ikke om/når den kommer til Norge.
kjellebassen Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Er så dritt lei Friends. Håper det ikke blir sent på norsk TV de neste 10 årene.
Windy Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 Jeg har nok drømt litt.. Men her er linken som sier at Joey kommer på Tv2 - så det er det ingen tvil om i hvertfall
pusla Skrevet 3. september 2004 #11 Skrevet 3. september 2004 Man skal jo nesten være både blind og døv for å ikke ha fått med seg hva som skjer i den siste episoden. Da er jeg blind og døv, for jeg har faktisk ikke fått det med meg! Gleder meg til de siste episodene, jeg og. Er møkk lei repriser av denne serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå