Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster denne i Norge og hvordan bruker dere den. Har hørt så mye bra om den, men vil gjerne høre deres erfaringer med denne. Tenkte å bestille fra SN men lønner det seg? Med alle rabatter inkl. blir det vel 197 kr for den.

Er den drøy i bruk? Ser den inneholder bare 2,5 ml og det er jo ikke mye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror den koster 325,- Har hatt den for lenge siden, men syntes ikke fargen var fin til meg (hadde 01); nå er den kommet i 02 som er gultonet, så jeg ville nok ha testet den hvis jeg skulle prøvd den på nytt.

Jeg har tilsvarende concealer fra Kanebo, og den varer ca 6 måneder hos meg, i daglig bruk. Tipper den fra YSL ligger på samme nivå.

Skrevet

Hvordan skal denne egentlig brukes?

Kjøpte meg en i taxfree'en når jeg var ute og reiste tidligere i sommer, fordi jeg hadde hørt at den var bra - men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan den skal brukes jeg da...

:oops:

K, ikke så veldig bevandret i make-upens verden...

Gjest Ethereal
Skrevet

Den gjør at mørke ringer under øynene virker nesten som borte, kan brukes på røde blodårer rundt nesen osv. Den dekker ikke noe særlig, men inneholder lysreflekterende partikler som gjør at du ser friskere ut.

Skrevet

Hvordan er den til å "skjule" kviser etc.?

Gjest Ethereal
Skrevet
Hvordan er den til å "skjule" kviser etc.?

IKKE EGNET! den dekker lite, og inneholder lysreflekterende partikler, så du kan risikere å framheve kvisene dine i stedet. Bruk heller en dekkstift egnet til dette formålet.

Skrevet

Jeg er make-up artist og bruker den veldig mye...har begge fargene, fordi 01 er ganske lys mens 02 er litt mer gulaktig. Vil ikke anbefale å legge 01 på kviser, siden den inneholder rosa pigmenter som bare vil fremheve kvisene! Bruk heller en tykkere, mer kremaktig concealer på urenheter/sprengte blodkar.

Bruker den ellers som highlighter, på kinnben, neserygg, amorbuen (overleppen) osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har kjøpt Touch Eclat jeg, så hva er forskjellen på de to?

Brukes de ikke på samme hvis?

Gjest Ethereal
Skrevet
Har kjøpt Touch Eclat jeg, så hva er forskjellen på de to?

Brukes de ikke på samme hvis?

Kjært barn har mange navn; Touche Eclat og Radiant Touch er samme ting, på to ulike språk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...