Gå til innhold

Hva spør dere om, har helt hjerneteppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på tredje daten og er mer nervøs no enn ved de to første.

Problemet er at vi har snakket for mye på facebok tror eg, da mye informasjon er blitt delt der.

Så eg er bare redd for at samtalen skal stoppe opp og spør dere om hjelp, og JA, eg vet det høres utrolig teit ut, men når eg sitter her å lurer på hva eg egentlig kan spørre om for å virke interessert i fyren så får eg helt hjerneteppe.

Samtalene har gått greit hele tiden, så har kanskje ikkje den største bekymringen at det skal være stille, men at samtalen heller blir laber..

Så hver så snill, kan dere poste spm dere ville ha stillt daten på 2/3 daten ?

Tusen takk til de som svarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida, tror du anstrenger deg litt for mye! Får dere ikke en samtale til å flyte så tidlig, så kanskje ikke kjemien er helt der likevel? Synes ikke du skal skrive opp 20 spørsmål for å huske dem og konsekvent tenke på dette. Det blir ikke naturlig. Slapp helt av, han liker deg! Nyt daten din, ikke tenk for mye - samtalen ordner seg nok skal du se. Bare vis han at du er interessert! Masse lykke til :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jernteppe, ikke hjerneteppe!

Ville ikke ha fokusert så mye på spesifikke spørsmål, bare la samtalen flyte fritt. Om man vil virke interessert i samtalepartneren, kan man stille oppfølgingsspørsmål til det den andre parten forteller.

Anonymous poster hash: 6f73d...342
  • Liker 5
Skrevet

Takk for svar, men hadde allikavel satt pris på hva eventuellt dere spør om på tredje date. altså hva er greit å ikkje, hvor dypt kan en gå osv.

eg har troen på at det går bra, tonen på facebook er det ingenting å si på ihvertfall.

men vil gjerne høre litt hva dere prater om på tredje date.

AnonymBruker
Skrevet

Jernteppe, ikke hjerneteppe!

Anonymous poster hash: 6f73d...342

Seriøst heter det jernteppe? Hva er fornuftig med det? Man får jo et teppe på hjernen som gjør at man ikke tenker, derav hjerneteppe tenker jeg. :P

Til TS, skjønner hva du mener, det er lettere og mye koseligere å snakke på chats syns jeg, men da har man jo plutselig ikke noe igjen å snakke om når man møtes.. Du får prøve å bygge videre på de tingene dere har snakket om på chat. Om han f eks har sagt han var i forsvaret så kan du si "ja åssen syns du egetnlig det var i forsvaret? har fått så mye delte meninger om det fra kompisene mine" også sier han åssen han syns det var og da kan du f eks dele en historie en venn av deg hadde fra tiden han var i forsvaret for å få samtalen til å rulle videre. eller om dere har snakket om favoritt film sjanger så fortell om handlingen i noen filmer du syns var kule, eller konserter du har vært på eller lignende. Bare bygg videre på temaer dere har vært inne på. Jeg pleier også å spørre om hva drømmene til daten er rundt 2-3 date, hva han ville valgt av f eks å måtte bo i båt eller måtte bo i bobil, fjelltur eller sydentur , pensjonist tilværelse i spania eller på norsk hytte osv for det gi meg et bilde av hvordan han er inni seg utover de overfladiske tingene som hva han vil jobbe med akuratt nå og hva han gjorde forrige uke.

Sommern er jo også på vei, så da kan du spørre litt om hva han pleier å gjøre på sommern, hvor han kunne tenkt seg å reise om han kunne valgt hvor som helst og hva han ville gjort der osv

Anonymous poster hash: d7b21...c44

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...