Gjest agurk Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Er denne tlf så genial som jeg vil den skal være?
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Jeg er ganske kresen på mobiler, og kjøpte denne for noen mnd siden. Så langt har jeg ikke funnet NOE jeg ikke liker, den har absolutt alt og min erfaring og mening er at det er en veldig behagelig telefon. Den er i utgangspunktet veldig enkel å finne fram på, samtidig som den har alle tenkelige funksjoner for den som har sånne behov. Det er ikke alle spillene som kan lastes ned til den, men så er det da heller ingen ungdomstelefon men laget for det voksne bedriftsmarkedet, der jeg selv befinner meg. Anbefales herfra ihvertfall!
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Jeg har den. Å jeg synst at den er ganske bra. Hvet ikke om de har fått fjernet barnesykdommene på den enda.
kjellebassen Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Har ikke 6230 men 6210. Det er samme telefon uten kamera. Til nå har jeg vært fornøyd. Ingen probemer av noe slag.
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Hvilke barnesykdommer hadde den i utgangspunktet da?
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Sambo har den, og er såvidt jeg vet, fornøyd. Eneste han syter litt over, er at skjermen kunne vært bedre. Men sammenliknet med min Samsung E-700, kommer nok mange skjermer til kort. Filmopptak er blant annet et kjekt lite leketøy for gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå