AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg trenger nye utemøbler og har snart klikket meg ihjel på nettet for å finne den perfekte sofaen. Har også vandret rundt i ulike møbelbutikker og hagesenter på jakt etter sofa. Så langt har jeg ikke lykkes og håper derfor på noen tips her inne. Det må jo være noen som har funnet den "perfekte" utesofaen? Jeg drømmer om en robust sofa/sofagruppe som kan stå ute hele året. Har lite lagringsplass i leiligheten min, men en stor terrasse der møblene kan oppbevares. Jeg ønsker meg rett og slett en myk sofa man kan slenge seg ned i på late sommerdager. Uteplassen er stor, så jeg ser for meg en 3-seter evnt 2-seter med sjeselong e.l. Er åpen for alle farger og former, rotting eller tre. Har aldri hatt egen uteplass tidligere, så jeg har ingenting å sammenlikne med. Er takknemlig for alle tips og kan gjerne bestille fra utlandet dersom jeg finner en sofa/sofagruppe jeg liker. Anonymous poster hash: 55ed3...b01
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Synes de har mye fint/kvalitet på Hageland. Vi har "Firenze sofagruppe". Små fotpaller finnes i serien. Bordet har aluminiumplate som ser ut som treverk. Gode armlener som ikke er for høye. Akkurat passe helling i ryggen. Flat fletting som jeg tror øker holdbarheten. Tykke puter. Brede stoler. Vi så på hagemøblene på IKEA og, men det var triste greier. Skal møblene stå ute hele året bør du sikkert satse på plastrotting, ja, og ikke tre. Kjøp overtrekk til å dra over møblene om vinteren. Anonymous poster hash: 71428...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå