Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så den nye serien på tv3 i går? Jeg likte den supergodt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte også serien - skal få med meg alle episodene! Tror det kommer til å bli den nye sex and the city.

Skrevet

Jepp! Alt skal sees. Likte de forskjellige rollefigurene.

Gjest Ethereal
Skrevet

Den var ganske OK, selv om karakterene til dels var prototyper. Jeg kommer nok til å se innimellom, men har aldri i mitt liv hatt utholdenhet nok til å følge med på en serie. Bra at den ikke var så "fnisete" og full av bakgrunnslatter.

Skrevet

nja.... så litt, falt ikke helt under kategorien "må se"... går det noe annet eller jeg har en god bok eller noe, så blir det nok ikke så mye av den.

Skrevet

Jeg har den på vcd og har sett den fra før.

Synes den er bra jeg.

Og Ethereal..Karakterene er IKKE prototyper. Serien har fått kritikk for å ha brukt for vanlige jenter. For sånn ser jo ikke lesbiske ut! (hah)

Skrevet
Jeg har den på vcd og har sett den fra før.

Synes den er bra jeg.

Og Ethereal..Karakterene er IKKE prototyper. Serien har fått kritikk for å ha brukt for vanlige jenter. For sånn ser jo ikke lesbiske ut! (hah)

Klart de gjør! Det er jo like mye mangfold der som alle andre miljøer. Duste kritikk :roll:

Skrevet

Hehe...jeg er ikke mye traktorlesbe i allefall :ler:

Skrevet

Ikke de jeg kjenner heller, (vel, ikke alle i hvertfall) :wink:

Skrevet

Kommer nok ikke til å bli et "must", men mye pent å se på :wink:

Skrevet

hm. jeg falt jo for forhåndsreklamen da: "serien som bryter absolutt ALLE tabuer..."

det gleder jeg meg til å se. forbereder meg på dyresex og nekrofili jeg nå.

hmf.

bortsett fra at for det første har jeg ikke tv3 og for det andre tror jeg den biten med absolutt alle tabuer var en drøy overdrivelse. jeg mener, i amerikansk tv-virkelighet er jo en kvinnelig brystvorte så tabubelagt at her i det frisinnede nord blir det bare uforståelig.

var det noe særlig med brystvorter i den første episoden?

Skrevet

Mer enn vanlig i amerikanske serier, det var til og med en liten dott.

Skrevet
Mer enn vanlig i amerikanske serier' date=' det var til og med en liten dott.[/quote']

Mer et buskas, spør du meg.

Gjest Revenka
Skrevet

Så på den i går jeg også. Hadde virkelig satt meg godt til rette foran tv'en. Må si at jeg ble litt skuffa. Men første episode er jo alltid litt døll før alle intrigene og ting kommer igang. Må jo først vite hvem som er hvem :) Jeg kommer til å se på den neste mandag også. Passer fint, den er jo rett etter akutten :P

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle skrive det på en "fin" måte.

Skrevet
Tenkte jeg bare skulle skrive det på en "fin" måte.

Ja, det var "fint" skrevet, det skal du ha!

Skrevet

Fikk ikke sett serien, men tenker på alle mennene som kommer til og sitte klistret for og få med seg litt "girl on girl action" :roll:

Skrevet

Hehe...Jeg har sett hele serien og så noen episoder sammen med min bror på 23. Han er ikke spesielt fintfølende av seg. Men han skamrødmet til tider. Det er noen heftige scener i serien ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...