Gå til innhold

Bruce jenner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om at han har valgt å bli kvinne?

Hva ville du gjort i hans situasjon?

Er jo klart at han har både penger og gode muligheter, men synes dere det er verdt det i hans alder?

Anonymous poster hash: e30d7...2bb
Skrevet

Synes det er fint for ham/henne jeg. I hans alder? Jeg tenker det må nå være bedre for ham å leve resten av livet sitt som den personen han virkelig føler han er, enn å tvinge seg gjennom resten og føler at noe ikke er helt riktig..

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke noe jeg kan synes noe om, det er en privatsak

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Syns det er flott at personer velger å gjøre det, når det er det de føler er riktig - selv om de har nådd opp til en viss alder.

Jeg håper jeg ville vært like tøff og gjort det selv om jeg hadde bikka 50 - om det var det som var viktig for at jeg skulle ha et fullstendig og godt liv.

Skrevet

Jeg syns det er flott at hun endelig tør å leve som den hun er :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Er jo klart at han har både penger og gode muligheter, men synes dere det er verdt det i hans alder?

Som om det er en vurdering jeg kan eller skal ta på vegne av andre. Det er vel få ting det er vanskeligere for andre å forstå verdien og viktigheten av enn et kjønnsskifte, vil jeg tro.

Det er tydeligvis verdt det for Bruce Jenner, siden han (hun?) velger å gjennomføre dette. Det er alt som betyr noe.

Anonymous poster hash: d5d71...361

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Det handler om å være seg selv, ikke alder og penger.

Om det er verdt det? - det syns jeg er et rart spørsmål. Ønsker ikke du å være deg selv?

Bruce Jenner er en fin fyr, eller en fin kvinne om vi skal si det sånn. Bare synd at han/hun har tatt så mye dritt fra Kris over så lang tid.

Endret av Coolaid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...