*Lene* Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Da var vi igang igjen... Nå kommer realityseriene som perler på en snor, og jeg benker meg foran..igjen :oops: Men Farmen er jo et ok konsept da.. Blir spennende å følge med! Noen som vet når 71 grader Nord starter igjen? Det er min favoritt... Hva er din?
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Jeg syns Muldvarpen var den beste realityen! Jeg liker også Farmen, og skal prøve å følge med denne sesongen. Har også fulgt litt med på 71grader Nord, men det er håpløst å få med seg alle programmene. K
*Lene* Skrevet 31. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2004 Jeg syns Muldvarpen var den beste realityen! Jeg liker også Farmen, og skal prøve å følge med denne sesongen. Har også fulgt litt med på 71grader Nord, men det er håpløst å få med seg alle programmene. K Håpløst ja.. Er jo nesten ikke annet enn realitykonsepter på tv'n om dagen! Men Farmen, 71 grader Nord og Robinson får jeg nok med meg.. De "gode gamle" hehe
vimse dokka Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Ja det er mye å følge med på fremover nå.Håper det kommer på forskjellige dager,så det er noe bra å se på hver dag.For i sommer så har alt det som jeg har synes vert bra kommet på samme dag og samme tid.å da blir det vanskelig å følge med vettu.For jeg er en ekte tv slave på kvelden etter at tulla er i seng. :oops:
Diaz Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Farmen er et "must" for undertegnede , skal prøve og få med 70 graderNord også. De er de beste reality seriene synes jeg Dessuten må man jo bare få med seg kjendis-Robinson når den kommer...................
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Dagsrevyen er reality nok for meg!
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. august 2004 #7 Skrevet 31. august 2004 Hvis jeg ikke husker feil så begynner 71grader nord i september (9 september tror jeg). Gleder meg til å følge med på Farmen.
Ugla Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Gleder meg til å følge med på Farmen. Jepp!!
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 Denne rundens Farmen deltagere virker litt spesielle igrunnen. Sutrete og sjølgode, men nå fikk ikke jeg sett på så lenge heller da...
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #10 Skrevet 1. september 2004 Og forferdelig opptatt av intriger...det virker som om de ønsket at de klarte å lese hverandre øyeblikkelig slik at de fikk legge strategi for en mnd. fremover...de virket iallefall stressa på akkurat det! men nå har jeg jo bare sett en episode da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå