Gå til innhold

Fra 1. date til 2.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Når dere dater, hva får dere til å ville treffe vedkommende igjen? Tenker spesielt de aller første møtene hvor man ikke kjenner hverandre. Og hva kan være en dealbreaker?

Og skriv gjerne om dere pleier å ta kontakt først etter date og evt. når. + kjønn! :)

Anonymous poster hash: 36fcb...71f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg kan starte da! Håper det kommer noen svar etter hvert.

Jeg prøver å være veldig åpen når jeg dater og har kun to ganger møtt en person én gang.

Person nr. 1 var mest pga timing, jeg skulle flytte.

Person nr. 2 viste ikke så mye interesse utover vennskap. Hørte heller ikke fra han, så følte det var ganske gjensidig.

Snakker en del med folk på Tinder før jeg treffer dem og innbiller meg at jeg har klart å luke ut litt. Det er en dealbreaker hvis jeg oppdager ulike verdier, at utseendet absolutt ikke appellerer (her har jeg kjent på manglende kjemi etter noen dates) eller at mannen ikke klarer å være maskulin. Med maskulin mener jeg å ta litt styring i blant og gi meg ordentlig tilbakemelding på at han er interessert.

Med alle sammen har det vært mangel på kjemi som har vært grunnen til at det har blitt avsluttet. Noen av mennene har vært veldig bra, men det har føltes mest vennskapelig ut.

Har faktisk alltid pleid å få melding dagen etter date, så har ikke rukket selv å ta første initativ. Utenom en gang, da hadde jeg bedt med ut og sendte melding dagen etter. Tok noen dager å få svar, men vi møttes igjen. Ble dog ganske usikker på hvor interessert han var da jeg ikke hørte noe.

Anonymous poster hash: 36fcb...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...