Løvinna Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Jeg har en mailadresse hos heltprivat som jeg har brukt en god stund og det har fungert bra. Nå har jeg ikke fått mail på over en måned. Jeg vet at folk har sendt meg mail som jeg ikke har fått og jeg har testet det selv også, men de kommer ikke frem. Er det noen som vet om hva som evt. kan være galt og om det er noe jeg kan sjekke selv.
Lindis Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Vet ikke helt hva slags mail du har, men er det noe du har lastet ned, kan du prøve å reinstallere.. Er det gjennom telenor eller lignende - hva med å ringe kundestøtte? Kan være en bagatell i konfigureringen, men ikke alltid så lett å oppdage på egen hånd. Brukerstøtten geleider deg igjennom innstillingene. Enklere enn å rote rundt selv, hvis man ikke vet hva det dreier seg om Er det en side på nett a la hotmail, kan du bruke kundestøtte/sende feilmelding på siden deres.... Eller lage en ny mail og se om det funker
Gjest Admin'C Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 sjekk om du har aktivert spamfilter eller sender mailen videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå