AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har tatt knebøy og andre diverse rumpeøvelser i mer en et halvt år nå. Jeg merker stor forskjell og ser at jeg har fått en mer sprett rumpe, men problemet er at jeg har fått svære lår. Mange sier at jeg har muskellår og synes at det er fint, jeg der i mot synes det er stygt, så spørsmålet mitt er går det an å trene rumpe uten å få svære lår? ( jeg trener uten vekter)Anonymous poster hash: edd42...607
Persephone Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Du vil nok få en del muskler rundt lårene også når du trener rumpe siden øvelser som trener rumpe også trener lår.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Du får tenke på å gå ned i fettprosent. Hvis du har trent knebøy i et halvt år uten vekter er det en umulighet at du har svære lår eller rumpe for den sagt skyld. Anonymous poster hash: 85f42...727
Mellomglad Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 ^^^ hahahah jo det er fult mulig. Jeg spiller itillegg fotball så det kan si litt...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 ^^^ hahahah jo det er fult mulig. Jeg spiller itillegg fotball så det kan si litt... Jo, men svære lår? De kan ikke være svære, det er en umulighet. Du har sikkert en fin muskulatur, men om de låra dine ser svære ut etter et halvt år med knebøy uten vekter så er det mer enn muskler som gjør det. Anonymous poster hash: 85f42...727 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå