Gå til innhold

Forlover?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay, hør på dilemma!

Vi er bare i startfasen når det gjelder giftemål, snakker om å skaffe oss ringer, har kikket litt, utsetter det litt, jeg tror han har lyst at jeg skal finne på noe, og det har jeg faktisk lyst til.

Bare bestille en romantisk reise og så fri til ham!

Men;

tilbake til dilemmaet-

Jeg har noen venninner, de er ikke der for meg hele tiden, men de er gode venninner.

Men min beste venn er en mann, han er verdens beste venn, min kjære digger ham, mine foreldre digger ham, Han er en virkelig familie venn.

Ikke bare min.

Er det helt forbudt å bruke mannlig forlover?

Jeg har ikke hørt om det før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det er flere her inne som har hatt mannlige forlovere. Hvorfor ikke sier jeg, når det er det som føles riktig for deg?

Skrevet

Du kan godt ha mannlig forlover! Det hadde faktisk min mor da hun og pappa giftet seg i 1978, så det har vært mulig leeeenge...

Skrevet

Synes at du skal gå for mannlig forlover jeg, siden han er den som står deg nærmest.Vet om et par stykker som har hatt det :wink: Lykke til....

Skrevet

Jeg er enig, hvis han er din beste venn vil jeg si at du absolutt bør velge ham. Nei, det er ikke forbudt å ha mannlig forlover. Det eneste reglene sier er at det må være en person som kjenner deg godt. :)

Skrevet

Hvis han er den som står deg nærmest, ville jeg nok valgt ham!! :klem2:

Skrevet

Det er helt i orden å ha en mann (tenkte på det litt selv faktisk). Velg ham du :-)

Skrevet

En venninde av meg gifter seg snart men en mannlig forlover :)

Skrevet

:wink: du velger selvsagt den som står deg nærmest - om det er hun eller hannkjønn betyr ingenting spør du meg...

Jeg har selv valgt en mannlig forlover - det var helt naturlig for meg selv om jeg har flere veldig gode veninner - han er liksom noe helt spesielt allikevel. :klem2:

Valg av forlover er ikke en rangering av vennskap, og det er iallefall min vennekrets helt inneforstått med. Har bare fått positive tilbakemeldinger - og han selv ble så rørt og glad at det føltes bare enda mer riktig!

Lykke til! :danse:

Skrevet

Forloveren din er ditt valg. Og det er vel det samme om det er en mann eller en dame? Det er hva du føler deg vel med og hva du synes om saken som er viktigst :)

Skrevet

Jeg vurderte å spørre broren min om å være forloveren min, og jeg syns godt man kan ha mannlig forlover.

Jeg endte likevel opp med å ha bestevenninnen min, blant annet fordi jeg tenkte igjennom hva forloverens oppgaver egentlig er. Det å se på brudekjoler med meg og planlegge bare-jenter-utdrikningslaget mitt, samt holde orden på sminken på bryllupsdagen og hjelpe meg å finne aktuelle hårfrisyrer... Lillebror hadde sikkert gjort sitt ytterste for å hjelpe meg, men slike "jenteting" faller jo gjerne mer naturlig for jenter...

Men, man kan jo be andre enn forloveren sin om hjelp til de typiske jente-oppgavene, og alt avhenger jo av hva du forventer av forloveren din. Mitt beste råd når det gjelder forlover-valget må likevel være å velge en som du tror kan greie oppgavene du setter vedkommende til, og ikke minst en som syns det er artig med bryllup. En venninne av meg hadde en forlover som igrunnen var imot ekteskap, og som syns alt med bryllup ble for fjernt...dessuten nektet hun plent å holde tale...og hun var selv fyllesyk på utdrikningslaget. (på utdrikningslaget ja, hun hadde nemlig vært på fylla til kl 06 kvelden før...)

Skrevet

Mannlig forlover er helt i orden, men ikke så vanlig. Men jeg har hørt om flere som har hatt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...