Gjest shit og Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Jeg har glemt brukernavn og passord. Får heller ikke registrere ny bruker da email addressen er allrede i bruk får jeg beskjed om. Ikke får jeg tilsent nytt passord heller , fordi jeg må ha brukernavnet. Hva gjør jeg nå?? :-x
Gjest Hege Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Om du ikke husker brukernavnet blir det vanskelig å finne deg i databasen, men send meg en mail, så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Det enkleste er nok å opprette en ny e-postadresse, for så å registrere seg på nytt. Kommer du på brukernavnet skal vi klare å ordne saken :-)
Gjest Myumi Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Hvis du husker noe av det du har skrevet på KG kan du også forsøke å søke det opp, da har du brukernavnet ditt også.
NIKI Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Prøv med automatisk innlogging neste gang Om du har internett hjemme da....
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Jeg har en bok hvor jeg skriver ned passord, brukernavn o.l. til div. nettsider. Det er lurt og gjøre, så slipper du og glemme det. :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Har du ikke flere enn en mail-adresse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå