AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Noen som har prøvd å bake en sunn sjokoladekake? Som ble RÅ-god, og har lyst til å dele oppskriften med meg? ^^Anonymous poster hash: 04f4e...bef
Butter Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Prøv veganmisjonens drømmekake! TIil og med kjæresten som ikke er så begeistret for sunnifiserte kaker og ting elsker den. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg liker den jeg pleier lage. 40 g sukrin 1 egg 60 g havremel 1 ts bakepulver 1-2 ss kakaopulver (her må du smake deg frem) 1-2 ss mager kesam Noen dråper stevia Pisk egg og sukrin til eggedosis. Bland sammen tørrvaren, og ha i eggedosisen. Ha i kesam, og kanskje litt vann til passe konsistens. Smak på, og juster mengden søtning og kakaopulver. Bak i ovnen på 175 grader i 20 minutt ca, avhengig av hvor stor form du bruker. Jeg bruker en liten ildfast form (med bakepapir), ca 12x12 cm. Den blir ekstra god om du har philadelphiaost med melkesjokolade i klatter som du dytter litt nedi røren før du steker, men da er det jo litt mer kalorier. Du kan også lage glasur av lett philadelphiaost, sukrinmelis, stevia og kakao. Eller kesam. Peanøttsmør eller "peanøttsmør" laget at fettredusert peanøttmel, vann og litt salt er også knall på. Anonymous poster hash: f927a...064 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå