Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte mine første løsvipper på apoteket her om dagen.
Men får rett og slett ikke til å ta de på!
Står på lim-pakken at jeg må vente 30sek etter at jeg har påført limet, men da blir limet bare tørt.
Vippene vil ikke feste seg ordentlig. De løsner i ytterkanten og innerkanten, og er jeg så heldig å få dem til å sitte så løsner de etter et par timer...
Hva gjør jeg galt? :\
Hvilke løsvipper eller lim er det som funker der ute? Eller er noen mennesker bare dømt til å aldri få til løsvipper...

Skrevet

Bruker du sånn pinsett til å feste de med? Det burde du såfall gjøre, er mye lettere å få de til å sitte da. Før det hadde jeg problemer når limet satt seg på fingrene mine og vippene ble dratt av igjen 😄

AnonymBruker
Skrevet

Vent i 10 sek med limet, det skal være klissete, men ikke stivnet eller for flytende.
Bruk pinsett når du fører på og legg de oppå vippene dine, ikke oppå øyelokket.
Veldig viktig at du også har klippet de til i str før du påfører lim sånn at de passer øyestørrelsen din, legg de over å se om de er for lange og evn. klipp av fra ytterkanten og inn (ikke innerkanten og ut).
Har du fortsatt problemer så fins det mange gode how to videor på youtube :)

Anonymous poster hash: 148ed...072
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp heller duo lim. Hadde samme problem som deg. Vippene ville jo ikke sitte ordentlig. Duo vippe lim er veldig bra og det beste jeg har prøvd :) Fås til en billig penge på Ebay.

Anonymous poster hash: ddbec...036

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare droppe det? Det ser ikke bra ut uansett.

Anonymous poster hash: 3482f...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare droppe det? Det ser ikke bra ut uansett.

Anonymous poster hash: 3482f...d0c

Ehm, jo. Det være veldig fint!

Anonymous poster hash: 85343...7c3

Skrevet

Ehm, jo. Det være veldig fint!

Anonymous poster hash: 85343...7c3

Ugh ugh!

Tror du må finne balansen mellom å vente for kort tid, og å vente for lenge. ( med limet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...