Gå til innhold

Har du førerkort?

61 stemmer

1. 1. Har du "lappen"?

• Ja
      47
    • Er i gang med førerkortopplæring
      8
    • Nei
      6

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Skjønner :( Kjørte du mest semi? Post og matvarer? Trist at sykdom kan ødelegge så mye. Uansett, tøft yrkesvalg, var det vanskelig å være jente?

Anonymous poster hash: 2ec0f...3fa

Vogntog Oslo-Gøteborg

Syns ikke det var vanskelig å være jente i dette yrket. Syns det mest slitsomme var alle andre som skulle fortelle meg hvor tøft det var :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok den da jeg var 18, og er 19 nå. Hadde jeg ikke dratt på utveksling til England hadde jeg nok ikke tatt den på et par år, men der var det mye enklere å ta den og ikke minst billigere. Jeg har egentlig ikke noe særlig bruk for den siden jeg bor i utkanten av Oslo og tar kollektivt der jeg skal.

Skrevet

Blir 23 i år og tok lappen det året jeg ble 19 :)

Skrevet

Hatt det siden jeg var 18. Er 34

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fikk det da jeg var 19. Var mest fordi det er "kjekt" å ha. Har aldri hatt bil, og etter at jeg fikk førerkort har jeg heller aldri bodd slik at det hadde vært hensiktsmessig med bil, snarere bare me styr.

Er likevel glad jeg har det allerede. Gjør ting mye lettere senere, samt de fåtalls gangene jeg har måttet flytte ting selv. (Av en eller annen grunn er det kjempelett å få lånt seg en bil, men noen til å kjøre er konplett umulig).

Anonymous poster hash: 888d2...8bb

• Liker 1
Skrevet

Tok førerkortet når jeg var 19 (ikke så lenge siden med andre ord), og det føles virkelig godt å ha det. Penger var aldri et problem, og jeg skulle egentlig kjøre opp når jeg var 18, noe som ikke skjedde fordi jeg fikk jobb ved skolen, og foreldrene mine var alltid for opptatte til å øvelseskjøre når jeg først hadde tid. Ordnet seg først når jeg tok meg et friår. Bor forøvrig veldig sentralt, så bruker bilen veldig sjeldent :P

Skrevet

Har hatt førerkort siden jeg var 19 og ville ikke vært uten!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok den da jeg var 19, og er 20 nå.

Anonymous poster hash: 8fb16...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...