AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Mange som forsatt bruker tinder?. Pleier dere å møte noen gutter/jenter derfra?. Hvis dere ikke er der for å møte noen, hvorfor?. Og har dere hatt motet til å ta kontakt med noen selv og ikke forvente at alle skal ta kontakt med deg?. Anonymous poster hash: 9df70...152
Musken Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Ja, de fleste single jeg kjenner bruker det i hvert fall. Møter noen i blant. Ikke nå i eksamensperioden, da. Tar ikke Tinder så høytidelig, og tar gjerne kontakt med gutter jeg synes ser interessante og sympatiske ut
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 - Jeg har fått det for ikke så altfor lenge siden. - Har møtt 2 hittil, tok initativet til en av dem. - Tok masse initativ i begynnelsen, men er allerede litt lei. J26. Anonymous poster hash: f947d...eff
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Bruker det i korte perioder en sjelden gang i blandt. Så er jeg ikke der på flere mnd, så er jeg der noen dager igjen osv. Ikke møtt noen derfra, går lei av samtalene før vi møtes, og de som avtaler møting med en gang har jeg feiga ut på. Vil egentlig slette appen men har en jeg liker ganske godt (som jeg vet hvem er IRL) der. Anonymous poster hash: 4dff1...5cf
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Brukte den før, men ikke nå lenger fordi jeg dater en fyr. Som jeg forsåvidt traff på Tinder
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Syntes dere det er dumt at noen bruker det for ego boost isteden for faktisk å møte folk? Anonymous poster hash: 9df70...152 2
Gjest 2JZ Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Syntes dere det er dumt at noen bruker det for ego boost isteden for faktisk å møte folk?Anonymous poster hash: 9df70...152 Ja, for da kan folk spare seg for å like de. Mye lettere om man vet at hvis man får match så er personen faktisk interessert, og ikke ute etter å vite om folk finner h*n attraktiv.
Electron Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Pleier dere å møte noen gutter/jenter derfra? Ingen til nå. Når jeg først får match og kontakt, så bor vedkommende på andre siden av Norge. Hvis dere ikke er der for å møte noen, hvorfor?. Er der for å møte noen. Og har dere hatt motet til å ta kontakt med noen selv og ikke forvente at alle skal ta kontakt med deg? Ja. Mange ganger, men ingen har tatt kontakt med meg. Nå skal det sies at jeg ikke bruker appen like mye som før lenger. Ganske demotiverende med få matches, få som svarer og mange useriøse der.
Okapi Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 Pleier dere å møte noen gutter/jenter derfra? Veldig sjelden. Får en sånn halvgrei mengde matches, enkelte av dem sender melding, men det blir liksom aldri noe mer enn skravling. Har møtt et par stykker, men er en stund siden sist. Hvis dere ikke er der for å møte noen, hvorfor? Vil vel egentlig møte noen, men bruker nok Tinder delvis for bekreftelse og tidsfordriv også. Og har dere hatt motet til å ta kontakt med noen selv og ikke forvente at alle skal ta kontakt med deg? Nei, det tør jeg ikke. Det vil si, har såvidt prøvd, men sliter ofte veldig med mindre jeg får veldig klare signaler på at hun er interessert (kanskje hun bare er høflig?), og er ikke spesielt god på flørting, spesielt ikke skriftlig.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #10 Skrevet 27. mai 2015 Jeg ga opp da jeg hadde "brukt opp" Tinder; satt og sveipet, og den eneste jeg hadde lyst til å sveipe til høyre var en jeg allerede har hatt match med, som slettet meg etter at vi la hverandre til på FB. Vi datet en stund, men nå er vi vel bare venner (som har sex når det passer sånn, jeg dater ingen andre, bare så det er sagt). Jeg ser det er både seriøse og useriøse på Tinder, jeg gjør mitt beste for å la de seriøse i fred om jeg ikke er interessert i noe annet enn noen å chatte litt med og kanskje ta en øl. Jeg har vært på en del dater, mange hyggelige menn, noen weirdoes, veldig få som ikke var verdt daten, men klarer ikke helt å engasjere meg, og de få jeg har likt bedre enn resten har det av ulike årsaker ikke blitt noe mer med. Har fått et par nye venner der i det minste, noe som ikke er så lett i voksen alder, så absolutt verd det Nå har jeg skjult profilen min og slettet appen, så får vi se om jeg henter den frem igjen om jeg kjeder meg nok. De mennene jeg har der som jeg er interessert i å ha kontakt med har jeg også på FB. Har deaktivert Sukkerprofilen også, den ble bare distraherende. Anonymous poster hash: c6c74...d35
paperlily Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Kan sitte en hel kveld og sveipe av ren nysgjerrighet (feks se om vi har noen felles venner), men sjelden at jeg trykker liker på noen. Av de jeg har snakket med der er det ingen jeg har hatt noe særlig til felles med, så jeg gidder egentlig ikke det mer.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk sier at det er teit med de som bare trykker liker på masse folk uten og egentlig være interessert. Er det ikke MER overfladisk og KUN trykke like på de du syns har et perfekt tiltalende utseende? Såvidt meg bekjent er det ikke så mange som fyller ut så mye om seg selv på teksten under; ja såklart noen er det, men de fleste har en quote, noen emojis, kjapp oppramsing av generelle ting de liker også videre. Tinder er jo basert på bilder i bunn og grunn. Hvorfor er det verre å trykke liker på mange og heller se om en eventuell samtale gjør at man klikker? For min del, så er jeg ikke så opptatt av utseende på en gutt/mann, jeg er opptatt av sjarm, karisma og kjemi; det kan gjøre en person perfekt i mine øyne. Hvordan vet jeg at jeg ikke går glipp av akkurat dette ved å kun trykke like på de jeg syns er kjekke på papiret? Med det mener jeg at en person blir 1000 ganger kjekkere om man har kjemi. Derfor liker jeg mange, og jeg får også veldig mange matches. En kombinasjon av at jeg elsker når gutter tar iniativ og viser guts og at de er kreative med gode "comebacks"/flinke til å føre en samtale gjør at jeg sjelden starter en samtale; men jeg har snakket med mange gutter jeg syns har blitt mye kjekkere bare av at de tok kontakt og viste mye humor. Vet ikke om innlegget gir helt mening eller om jeg klarer å formidle budskapet mitt. Men det jeg mener er; hvorfor blir mange irriterte på at for eksempel jeg trykker liker på mange gutter/menn men ikke nødvendigvis er interessert før en god samtale er i gang? (jeg svarer forresten alle som skriver til meg) Anonymous poster hash: a7e46...c7f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Ææ fikk noia av første setning i innlegget mitt over. "Skjønner ikke hvorfor folk synes det er teit at man trykker liker på mange uten å være kjempeinteressert med det første" skulle det stååå. Dårlig formulert og ekkel og/å feil. Soorry! Anonymous poster hash: a7e46...c7f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #14 Skrevet 31. mai 2015 Tok i bruk Tinder for første gang i går. Trykket vel liker på ca 50 % tenker jeg. Men så ble jeg stoppet og måtte vente 12 timer før jeg fikk sveipe videre? Anonymous poster hash: 90059...247
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #15 Skrevet 31. mai 2015 tror man må bo i en større by for at det skal være noen vits i å bruke tinder. Her ute i provinsen er det i hvert fall ganske ubrukelig.Anonymous poster hash: 4e284...ee6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #16 Skrevet 31. mai 2015 Jeg er kvinne på 42 i hovedstaden og har brukt Tinder et par uker. Av de matchene jeg har fått er alle slettet nå: - To av dem var rask å skrive til meg først, men var for direkte/grov i språket. - To av dem synes jeg ikke var aktuell likevel etter at jeg så nærmere på profilen/teksten (ingen av oss hadde heller skrevet noe, etter flere dager). - To av dem virket først interessant, de svarte etter at jeg skrev først, men så døde samtalene ut, det gikk lang tid uten at de svarte. Må si jeg er litt skuffet. Dessverre synes jeg ikke det er så mange attraktive menn i aldersgruppen min, så ser ikke for meg at det kommer til å dukke opp noen særlig flere matcher nå. Jeg har sveipet gjennom ganske mange, og får ofte opp "det finnes ingen nye personer i nærheten av deg". Måtte bare klage litt. Anonymous poster hash: 5292f...6b3
Summers Skrevet 31. mai 2015 #17 Skrevet 31. mai 2015 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk sier at det er teit med de som bare trykker liker på masse folk uten og egentlig være interessert. Er det ikke MER overfladisk og KUN trykke like på de du syns har et perfekt tiltalende utseende? Såvidt meg bekjent er det ikke så mange som fyller ut så mye om seg selv på teksten under; ja såklart noen er det, men de fleste har en quote, noen emojis, kjapp oppramsing av generelle ting de liker også videre. Tinder er jo basert på bilder i bunn og grunn. Hvorfor er det verre å trykke liker på mange og heller se om en eventuell samtale gjør at man klikker? For min del, så er jeg ikke så opptatt av utseende på en gutt/mann, jeg er opptatt av sjarm, karisma og kjemi; det kan gjøre en person perfekt i mine øyne. Hvordan vet jeg at jeg ikke går glipp av akkurat dette ved å kun trykke like på de jeg syns er kjekke på papiret? Med det mener jeg at en person blir 1000 ganger kjekkere om man har kjemi. Derfor liker jeg mange, og jeg får også veldig mange matches. En kombinasjon av at jeg elsker når gutter tar iniativ og viser guts og at de er kreative med gode "comebacks"/flinke til å føre en samtale gjør at jeg sjelden starter en samtale; men jeg har snakket med mange gutter jeg syns har blitt mye kjekkere bare av at de tok kontakt og viste mye humor. Vet ikke om innlegget gir helt mening eller om jeg klarer å formidle budskapet mitt. Men det jeg mener er; hvorfor blir mange irriterte på at for eksempel jeg trykker liker på mange gutter/menn men ikke nødvendigvis er interessert før en god samtale er i gang? (jeg svarer forresten alle som skriver til meg) Anonymous poster hash: a7e46...c7f Tror du har misforstått. Det som er irriterende er ikke sånne som deg, men de som ikke er interessert i en samtale eller noe som helst. De liker bare "alle". Ikke at det irriterer meg veldig for det koster meg null å sende en "hei" melding til jenta og det tar ikke så lang tid før man slutter å få forhåpninger pga noen matcher.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #18 Skrevet 31. mai 2015 Jeg er kvinne på 42 i hovedstaden og har brukt Tinder et par uker. Av de matchene jeg har fått er alle slettet nå: - To av dem var rask å skrive til meg først, men var for direkte/grov i språket. - To av dem synes jeg ikke var aktuell likevel etter at jeg så nærmere på profilen/teksten (ingen av oss hadde heller skrevet noe, etter flere dager). - To av dem virket først interessant, de svarte etter at jeg skrev først, men så døde samtalene ut, det gikk lang tid uten at de svarte. Må si jeg er litt skuffet. Dessverre synes jeg ikke det er så mange attraktive menn i aldersgruppen min, så ser ikke for meg at det kommer til å dukke opp noen særlig flere matcher nå. Jeg har sveipet gjennom ganske mange, og får ofte opp "det finnes ingen nye personer i nærheten av deg". Måtte bare klage litt. Anonymous poster hash: 5292f...6b3 Hvilke erfaringer har dere andre kvinner rundt 40? Anonymous poster hash: 5292f...6b3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #19 Skrevet 31. mai 2015 Mange som er på Tinder i kveld? Anonymous poster hash: 5292f...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå