AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Er det bare jeg som ikke liker dette? Hvorfor bruker folk så altfor mye parfymert skyllemiddel. Jeg kan merke det hvis jeg står i kø på butikken etc. at visse mennesker er vandrende "stinkbomber". Det hender jeg lukter det på lang avstand, til og med når personene har forlatt rommet, så setter lukta seg. Det er så kvalmt. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men jeg følte rett og slett for å spør dere andre der ute, om hva dere mener og tenker om dette? Anonymous poster hash: c9ad4...0d0 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Vær bare glad for at du bare opplever dette ubehagelig og ikke blir alvorlig syk av folks "duftebehov". Parfymerte folk gjør at jeg ikke kan bevege meg ute blant folk. Da får jeg store pusteproblemer og blir dårlig i flere dager, etterpå. Anonymous poster hash: a19ae...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Vær bare glad for at du bare opplever dette ubehagelig og ikke blir alvorlig syk av folks "duftebehov". Parfymerte folk gjør at jeg ikke kan bevege meg ute blant folk. Da får jeg store pusteproblemer og blir dårlig i flere dager, etterpå.Anonymous poster hash: a19ae...2b6 Stakkars deg, det hørtes ikke særlig bra ut! :-( Dumt når andres parfymebruk skal gå ut over andre. Reagerer på parfyme i form av hodepine, men ikke noe mere, takk og lov. I tillegg synes jeg det er kvalmt og sjenerende. Folk må ta mere hensyn.. TS Anonymous poster hash: c9ad4...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Veldig enig! Jeg har opplevd å bli kvalm blant folk som har sterk lukt av skyllemiddel i klærne sine. Selv bruker jeg bare eddik, klærne lukter 100% nøytralt, blir like myke som de som har badet i skyllemiddel, og det koster nesten ingen ting. Anonymous poster hash: 046a7...d53 1
Silfen Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Jeg elsker skyllemiddel. Elsker det. Jeg levde i mange år uten for å ta hensyn til folk rundt meg. Men det er så fantastisk at nå driter jeg i det.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Jeg elsker skyllemiddel. Elsker det. Jeg levde i mange år uten for å ta hensyn til folk rundt meg. Men det er så fantastisk at nå driter jeg i det. Silfen, ser du hva du har skrevet her? Hva er så fantastisk at du driter i det? Driter du i skyllemiddelet? (Bokstavelig talt?)Anonymous poster hash: a19ae...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå