Zeenia Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Beklager hvis emnet er diskutert før.. Jeg holder på å bleke pigmentflekker med dette systemet,den stiften og kremene de har. Har holdt på i 5 uker,og det skal medgis at reklamen holder når den sier"blekende",men dermed ikke sagt at den fjerner disse pigmentene fullstendig.Så bra forskjell de 2 første ukene,men så stoppet det opp. Skal jeg holde på lenger?Noen med erfaring?Andre metoder som er mer effektive?Jeg har en frysespray,som har fungert på noen flekker.Minuset er at huden får et rødt merke som tar tid å helbredes.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Beklager hvis emnet er diskutert før.. Jeg holder på å bleke pigmentflekker med dette systemet,den stiften og kremene de har. Har holdt på i 5 uker,og det skal medgis at reklamen holder når den sier"blekende",men dermed ikke sagt at den fjerner disse pigmentene fullstendig.Så bra forskjell de 2 første ukene,men så stoppet det opp. Skal jeg holde på lenger?Noen med erfaring?Andre metoder som er mer effektive?Jeg har en frysespray,som har fungert på noen flekker.Minuset er at huden får et rødt merke som tar tid å helbredes. Hm, har ikke prøvd dette :-/ Men jeg hadde pigment"bart" som forsvant helt etter noen runder med fruktsyrebehandling Anonymous poster hash: d6a6c...f53
Djungelvrål Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Hm, har ikke prøvd dette :-/ Men jeg hadde pigment"bart" som forsvant helt etter noen runder med fruktsyrebehandling Anonymous poster hash: d6a6c...f53 Hva slags fruktsyrebehandling brukte du? Var du i salong?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Hva slags fruktsyrebehandling brukte du? Var du i salong? Selv om jeg var ekstremt skepisk, så bestilte jeg fra hildechristina.com Tok en kur over 8 uker tror jeg det var, og har fortsatt maaaasse igjen. Og det fungerte veldig bra på pigmentflekkene. Eneste var at det var elendig service fra hun som driver det. Men det kostet jo bare 1500,-, så det var verdt det Anonymous poster hash: d6a6c...f53
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Selv om jeg var ekstremt skepisk, så bestilte jeg fra hildechristina.com Tok en kur over 8 uker tror jeg det var, og har fortsatt maaaasse igjen. Og det fungerte veldig bra på pigmentflekkene. Eneste var at det var elendig service fra hun som driver det. Men det kostet jo bare 1500,-, så det var verdt det Anonymous poster hash: d6a6c...f53 Må legge til at "barten" kommer tilbake uansett hvor høy SPF jeg bruker når keg er i solen, men da behandler jeg bare med fruktsyren, så forsvinner den igjen Anonymous poster hash: d6a6c...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå