Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 26. mai 2015 #1 Del Skrevet 26. mai 2015 noen som kan komme med tips til hvilket område man bør bo i ? Gjerne hotell også. Er voksne damer (late 30's) som skal på tur :D På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 26. mai 2015 #2 Del Skrevet 26. mai 2015 Hva skal dere i Amsterdam? Shoppe, eller kultur? Rembandtplein er sentralt ifht. Centraal station hvor dere kommer inn med flytoget. Det går trikker direkte til Rembandt plein. Gangavstand til den store gågaten som har de store kjedebutikkene. Rembrandt plein har endel hotell og restauranter, det er litt støy både fra trikk og fra barene rundt. Selv foretrekker jeg å bo på en av de mindre hotellene litt nedenfor Leidseplein. Masse små koselige hotell der, med gangavstand til trikk, restaurant og barer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 26. mai 2015 #3 Del Skrevet 26. mai 2015 Hva skal dere i Amsterdam? Shoppe, eller kultur? Rembandtplein er sentralt ifht. Centraal station hvor dere kommer inn med flytoget. Det går trikker direkte til Rembandt plein. Gangavstand til den store gågaten som har de store kjedebutikkene. Rembrandt plein har endel hotell og restauranter, det er litt støy både fra trikk og fra barene rundt. Selv foretrekker jeg å bo på en av de mindre hotellene litt nedenfor Leidseplein. Masse små koselige hotell der, med gangavstand til trikk, restaurant og barer. Tusen takk Det blir litt av alt - sightseeing, shopping og masse kultur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 26. mai 2015 #4 Del Skrevet 26. mai 2015 Leidseplein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 26. mai 2015 #5 Del Skrevet 26. mai 2015 Tusen takk Det blir litt av alt - sightseeing, shopping og masse kult Da foreslår jeg at dere bor i kvartalet nedenfor Leidseplein, på siden av Wondelpark. Selve Leidseplein området kan bli fryktelig støyende. Det er gangavstand til 9 streets, trikk som tar dere hvor dere måtte ønske og ikke minst partyplasser. Trikkene går ikke om natten så det er fryktelig greit å bo i gangavstand til der siste drink blir tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg har bodd lenge i Amsterdam, og reiser ofte tilbake på ferie. Da foretrekker jeg å bo ved en rolig kanal i sentrum, og i det siste har jeg likt meg på singelhotel (hotel singel). Kan sikkert googles. Dette området er i kort gangavstand til sentralstasjonen (viktig for meg som pleier å ha endel shopping å drasse på), svært nære alt i sentrum, puber og restauranter i nærheten, og likevel stille og rolig og idyllisk. I tillegg er Haarlemmerstraat en flott gate, med små, spennende butikker og kafeer/restauranter. Anonymous poster hash: a1a40...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Del Skrevet 26. mai 2015 Vi pleier å bo ved Spui. Midt mellom alt på sett og vis Anonymous poster hash: ef75d...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå