Gå til innhold

Redd den nye ferien ikke blir like bra...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om denne skulle plasseres her eller ikke...

Jeg hadde lenge mast på kjæresten om en ferie. Når han endelig gikk med på det, så vi på veldig mye forskjellig, han hadde lyst på strand og sånn, jeg var mer gira på storby. Til slutt fant vi plutselig en pakkereise, typisk strandferie. Men det så så fint ut og jeg gikk med. Gledet meg faktisk veldig mye, skulle bli første ferien vår!

Så skjedde der noe, og han trengte en pause. En skikkelig pause. Jeg var helt fra meg og avbestilte ferien, og fikk heldigvis igjen nesten hele beløpet (ingen av venninnene mine hadde mulighet til å dra med meg).

Bestilte istedenfor billetter til å besøke en venninne et annet sted i Norge.

Så var pausen over, og han ville på ferie igjen. Problemet er at nå har vi en annen uke til rådighet da jeg har avtalt å besøke venninnen min. Det er uken etter skoleferie, så alle pakkereisene er dobbelt så dyre som den vi egentlig hadde bestilt. Alternativet er en IKKE pakke reise, men jeg klarer ikke helt å se for meg hva vi skal gjøre. Storby på sommeren? off... Jeg hadde en så stor drøm om den ferien vi hadde planlagt, at jeg tror ingenting blir kjekt igjen. Alt blir så dyrt nå!

Vi hadde fått fly og hotell i Hellas for rett under 10 000,- for begge, det er jo umulig nå den nye uken. Bare fly til storby koster 3000,- per pers nå..

Æsj, det er nesten sånn at jeg ikke vil på ferie...

Anonymous poster hash: 5e390...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...