Guess What! Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5527155 hva syntest dere ? Om jenta var en aktiv festivaldeltaker; lurer jeg på hva som er galt med foreldrene hennes.. Som lar en 14 åring gå på quart.. :o
Babyface Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Enig. 14 åringer har ikke noe på sånne arrangementer å gjøre.
Gjest Janna Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 Sykt. Men lurer på om ikke menn snart kan la være å tro at utfordrende klær= sex sex sex
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #4 Skrevet 4. juli 2002 Nå nå jenter - dere vet jo ikke alle detaljene her - for alt dere vet kan foreldre ha vært i nærheten - for alt vi vet ferierer dem i Kristiansand. Ikke vær så kjappe å dømme da.
Viking Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Så dere skylder alt det "gale" dere gjorde i ungdommen på foreldrene deres da? Jeg levde mer under den; "Det de ikke vett har de ikke vondt av" så hadde jeg det gøy. Enig med forrige innlegg, ikke vær så raske å dømme.
Gjest care Skrevet 4. juli 2002 #6 Skrevet 4. juli 2002 halloen jenter :o !!! Nå må vi ikke gå i fella. Dvs, finne en dårlig forklaring og skylde på dårlige foreldre, selv om kanskje det er tilfellet her. Men vi må ikke glemme hva som er fokuset her, nemlig HAN som voldtok henne. La oss oss ikke trekke oppmerksomheten bort fra han. Selv om 14 - åringer går løs på quarten, skal de ikke voldtas fordet.
Guess What! Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2002 Ja, ok. Skulle tenkt meg om to ganger. Jeg vet ikke om noen detaljer.. vi får vente å se... Men det var egentlig en hypotese..fra min side..
tingeling Skrevet 7. juli 2002 #8 Skrevet 7. juli 2002 egentlig har vel ikke alderen noe som helst med denne saken å gjøre. en ung kvinne har fått ødelagt livet sitt. punktum. om hun er ung og kanskje ikke burde ha vært der synes jeg er ganske uvesentlig. tror neppe det hadde spilt noen rolle for svinet som gjorde dette om hun var 18 eller 22. uansett alder burde det være en selvfølge at man kan være trygg. desverre er det ikke det, og det gjør meg :evil: tingeling
elle Skrevet 8. juli 2002 #9 Skrevet 8. juli 2002 Jeg kjenner både moren og jenta, og jeg passet denne jenta da hun var liten. Jeg syntes det var helt grusomt å høre hva som hadde skjedd. Siden jeg kjenner til hele historien, og den er grusom, kan jeg si at det ikk er moren det er noe i veien med. Selv om jeg aldri ville latt mine barn reise slik alene. Men hun var der bare på dags tur. Hun har fått ødelagt livet sitt, og jeg syntes ikke man skal klandre andre enn voldtekts mannen.
Thea Skrevet 8. juli 2002 #10 Skrevet 8. juli 2002 Om jenta var en aktiv festivaldeltaker; Betyr "aktiv" festdeltaker nødvendigvis at jenta ravet rundt full??? Jeg er lettere sjokkert av at dere i denne saken faktisk legger vekt på jenta som var på festival alene???Hovedpoenget her er jo faktisk at jenta ble voldtatt.Det å voldta et menneske eller å bli voldtatt for den saks skyld, finnes det ingen formildende omstendigheter rundt. Uansett Jeg sier også som noen andre her,dere har ikke nok kunnskaper om detaljene her så å "gå løs" på jenta og familien synes jeg er dårlig gjort. Den eneste skyldige i denne saken er han som voldtok og ødela livet til ei jente på 14 år.
Ejlanka Skrevet 8. juli 2002 #11 Skrevet 8. juli 2002 Huff...Elle. Det var forferdelig. Må bare si at jeg ikke kan forestille meg hvor vondt hun har det. Uansett alder, befinnelse eller kledning skal ingen "straffes" med voldtekt.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #12 Skrevet 9. juli 2002 synes det er ganske utrolig at i innleggene som kommer her så er det ingen som angriper de syke personene som er i stand til å gjøre så grove overgrep mot andre. Tror dere at foreldrene hadde gitt jenta lov til å dra hvis de hadde trodd at en voldtekt,blandt så mange mennesker som det er på denne festivalen, var reelt ?
Gjest care Skrevet 9. juli 2002 #13 Skrevet 9. juli 2002 synes det er ganske utrolig at i innleggene som kommer her så er det ingen som angriper de syke personene som er i stand til å gjøre så grove overgrep mot andre. Tror dere at foreldrene hadde gitt jenta lov til å dra hvis de hadde trodd at en voldtekt,blandt så mange mennesker som det er på denne festivalen, var reelt ? Hva med å lese innleggene en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå