Mannin Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Lagde en tråd her i går, men jeg fikk høre litt at jeg leter etter feile jenter eller steder. Og har også lest dette flere steder i andre tråder. Så da spør jeg hvor finner man rette jenter, og hva er disse stedene jeg skal lete?. Det blir liksom aldri spesifisert.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Hvor er det du leter da? Bli med på aktiviteter som klatregruppe, politisk gruppe, dansekurs, frivillighetsarrangement osv det er masse arenaer å møte andre mennesker på og minst halvparten av dem er single Anonymous poster hash: 4c610...070
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Hun finnes ikke. Slutt å lete. Tjen penger, pul læse damer. Kos deg.Anonymous poster hash: 390b4...79e
Jacuzzi Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Hun kommer når du minst aner det Nei. Løgn. Jeg skjønner heller ikke hva de mener med "feil sted", TS. Man må da lete på steder der det er naturlig for en å vanke hvis man skal finne en med lignende interesser som en selv? For meg hadde det vært helt bortkastet å lete etter kjæreste på turistforeningstur, klatregruppe, politisk gruppe eller swingkurs ettersom alle disse tingene er totalt uinteressante for meg. Og halvparten av de som møter opp på slike ting er der kanskje nettopp for å finne seg kjæreste? Lukter kleinhet lang vei. Hilsen kleinofob. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Sliter med det samme selv, og føler ting står helt i ro.....Anonymous poster hash: 4e48f...913
Mannin Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2015 Minst venter det..... Kanskje det kanskje det. Den minst venter det har ihvertfall ikke kommet enda.
Okapi Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 For meg hadde det vært helt bortkastet å lete etter kjæreste på turistforeningstur, klatregruppe, politisk gruppe eller swingkurs ettersom alle disse tingene er totalt uinteressante for meg. Signerer denne. Synes det er så merkelig hvordan folk foreslår dette hele tida. Hvordan skal man egentlig kunne være sjarmerende når man har det dørgende kjedelig? 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 Ja altså det forutsetter jo at du går på type ting du selv liker å gjøre, jeg nevnte de tingene jeg gjorde fordi jeg selv liker å gjøre det og det å ha felles interesser er jo viktig for et forhold, hvertfall for meg! Anonymous poster hash: 4c610...070
WubWub Skrevet 27. mai 2015 #10 Skrevet 27. mai 2015 Hun kommer når du minst aner det Jaha ja. Tuller du eller bruker du dette "visdomsordet" i fullt alvor? 1
Sandie Skrevet 27. mai 2015 #11 Skrevet 27. mai 2015 Lagde en tråd her i går, men jeg fikk høre litt at jeg leter etter feile jenter eller steder. Og har også lest dette flere steder i andre tråder. Så da spør jeg hvor finner man rette jenter, og hva er disse stedene jeg skal lete?. Det blir liksom aldri spesifisert. Kommer jo an på hvilken type du er. Let på steder der du finner folk med samme interesser som deg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #12 Skrevet 27. mai 2015 Ja altså det forutsetter jo at du går på type ting du selv liker å gjøre, jeg nevnte de tingene jeg gjorde fordi jeg selv liker å gjøre det og det å ha felles interesser er jo viktig for et forhold, hvertfall for meg! Kommer jo an på hvilken type du er. Let på steder der du finner folk med samme interesser som deg selv. Svært mange menn har stort sett interesser som ikke er sosiale, eller som deles av ekstremt får kvinner. Anonymous poster hash: 629b0...001
Sandie Skrevet 27. mai 2015 #13 Skrevet 27. mai 2015 Svært mange menn har stort sett interesser som ikke er sosiale, eller som deles av ekstremt får kvinner. Anonymous poster hash: 629b0...001 Da har man jo i hovedsak to valg: Fortsette å holde på egne interesser,og håpe en likesinnet jente dukker opp, eller skaffe seg nye interesser som med større sannsynlighet kan føre med seg sosialisering med kvinner.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #14 Skrevet 27. mai 2015 Da har man jo i hovedsak to valg: Fortsette å holde på egne interesser,og håpe en likesinnet jente dukker opp, eller skaffe seg nye interesser som med større sannsynlighet kan føre med seg sosialisering med kvinner. Det er jo ikke bare å skaffe seg interesser. Man liker hva man liker. Byen, nettdating og slikt krever ikke nødvendigvis at man begge er like gira på strikking og poker, og man ikke tilfeldigvis skulle være så heldig interessere seg for noe som er både sosialt og som svært mange av motsatt kjønn driver med, så er det kanskje bedre løsninger. Anonymous poster hash: 629b0...001
Tibbie Skrevet 27. mai 2015 #15 Skrevet 27. mai 2015 Hva ser du etter i ei jente, da? Kanskje litt ettere å komme med forslag når vi vet mer om deg/hva du ser etter Jeg har jobbet MYE frivillig. I organisasjoner og politiske lag. Både ungdomsgruppene og de vanlige gruppene. Jeg aner ikke hvor gammel du er, men jeg tviler på at det er den beste plassen å lete etter en partner Jeg er alltid den yngste personen. De fleste damene er pensjonister eller nær pensjonistalderen. I ungdomsorganisasjonene er de som regel veldig unge. Sånn 16 år med mindre de sitter i ledelsen. Dette er min erfaring etter å ha jobbet mye i tre byer noen år. Både nord og sør i landet
Okapi Skrevet 27. mai 2015 #16 Skrevet 27. mai 2015 Veldig enig med Tibbie. Jobber selv i en sånn organisasjon, og flertallet av de frivillige er både gift og godt voksne. Det er ikke et sjekkested. Jeg tror unntakene her (som mange kanskje egentlig sikter til når de snakker om frivillighet) er ungdomspartier og studentorganisasjoner. Der kan det nok funke, men ikke meld deg inn i Amnesty eller Røde Kors for å treffe damer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #17 Skrevet 27. mai 2015 Kanskje noen kan skrive noen personlighetstrekk og hvor de "befinner seg"? Jeg: spiller mye når jeg har fri shitposter på 4chan jeg og partner tuller mye, kan kalle hverandre faggets osv er relativt laidback relativt god på logikk Hvor jeg befinner meg: på jobb hjemme Møtte min partner på et engelsk forum for psykologi. Ganske flaks at han var norsk. Hadde nok vært singel fortsatt om jeg ikke tilfeldigvis møtte han der. Anonymous poster hash: ce7c6...7a6
Adara Skrevet 27. mai 2015 #18 Skrevet 27. mai 2015 Man kan da lære seg å like nye ting, om dine interesser så langt ikke har gitt deg det du ønsker så kanskje det er på tide å oppsøke nye interesser, kanskje du finner det du leter etter der. Allsidighet er alltid en positiv egenskap!
Adara Skrevet 27. mai 2015 #19 Skrevet 27. mai 2015 Hva ser du etter i ei jente, da? Kanskje litt ettere å komme med forslag når vi vet mer om deg/hva du ser etter Jeg har jobbet MYE frivillig. I organisasjoner og politiske lag. Både ungdomsgruppene og de vanlige gruppene. Jeg aner ikke hvor gammel du er, men jeg tviler på at det er den beste plassen å lete etter en partner Jeg er alltid den yngste personen. De fleste damene er pensjonister eller nær pensjonistalderen. I ungdomsorganisasjonene er de som regel veldig unge. Sånn 16 år med mindre de sitter i ledelsen. Dette er min erfaring etter å ha jobbet mye i tre byer noen år. Både nord og sør i landet Litt ut av sammenheng, men jeg kunne vært interessert i frivillig arbeid, hva gjør jeg? Hvordan kommer jeg videre med det? Med videre mener jeg ut av tanken og inn i å faktisk gjøre det ^^
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #20 Skrevet 27. mai 2015 Det er jo ikke bare å skaffe seg interesser. Man liker hva man liker. Byen, nettdating og slikt krever ikke nødvendigvis at man begge er like gira på strikking og poker, og man ikke tilfeldigvis skulle være så heldig interessere seg for noe som er både sosialt og som svært mange av motsatt kjønn driver med, så er det kanskje bedre løsninger. Anonymous poster hash: 629b0...001 Det er jo viktig å være åpen for nye interesser også, og ikke bare "man liker hva man liker". Anonymous poster hash: 67729...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå