Gå til innhold

Bilde av drømmekroppen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei! Har dere noen slike "sånn vil jeg kroppen min skal bli"? Treningsmotivasjon i bilder liksom?

Noen som evt vil dele bilder av drømmekroppen? :) leter etter ny treningsmotivasjon!

Anonymous poster hash: 25b43...12e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Xoobruna, yoventura, katyaelisehenry, bilyalova_sveta på instagram synes jeg har drømmekroppen!

Anonymous poster hash: 4d0be...3ba

• Liker 2
Skrevet

Dette er drømmekroppen!!

post-81897-0-14511700-1432628702_thumb.j

• Liker 14
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=loszrEZvS_k

Briohny Smyth har drømmekropp: så utrolig sterk og fleksibel! Drømmer om å kunne gjøre det hun viser her! At hun også er superflott er jo selvfølgelig en bonus!

• Liker 9
Skrevet

Min egen kropp er drømmekroppen min.

Jeg har ben som fungerer utmerket og tar meg akkurat dit jeg vil, føtter som kan føle det våte gresset, fingre som kan skrive poesi, armer som kan løfte, øyne som kan se de fantastiske blodrøde solnedgangene og de hvite teppene som legger seg over fjell og fjord om vinteren, jeg kan lukte syrinene og sommeren, jeg kan smake jordbær og jeg kan svelge milkshake.
Ikke ta det for gitt, det kan bli borte, plutselig.

Det er for mye fokus på hvordan kroppen ser ut, og for lite fokus på hva kroppen kan gjøre, føle, se og lukte. Det er viktig å ta vare på kroppen slik at den fortsetter å fungere så lenge som mulig, men det er det som burde være fokuset. Kroppen er vårt tempel, og vi burde behandle den som det.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ben som fungerer utmerket og tar meg akkurat dit jeg vil, føtter som kan føle det våte gresset, fingre som kan skrive poesi, armer som kan løfte, øyne som kan se de fantastiske blodrøde solnedgangene og de hvite teppene som legger seg over fjell og fjord om vinteren, jeg kan lukte syrinene og sommeren, jeg kan smake jordbær og jeg kan svelge milkshake.

Det er for mye fokus på hvordan kroppen ser ut, og for lite fokus på hva kroppen kan gjøre, føle, se og lukte. Det er viktig å ta vare på kroppen slik at den fortsetter å fungere så lenge som mulig, men det er det som burde være fokuset. Kroppen er vårt tempel, og vi burde behandle den som det.

Dette er typisk et klisjé svar. De fleste er nok klar over alt dette her.

Anonymous poster hash: 6e53d...3bf

• Liker 27
Skrevet (endret)

www.celebritieswallpapersfree.com/wp-content/uploads/2014/03/katie-price-wallpapers-6.jpg

Gjort om til link pgs opphavsrett
Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk ikke lagt til bilde, men drømmekroppen min må bli treningsfrue sin. Før ville jeg "bare" være tynn. Nå vil jeg være sterk og sunn. Gjerne tynn, men ikke bare for å være tynn. Treningsfrue har en vakker, sterk og sunn kropp! Jeg kommer nok aldri dit, men hun motiverer meg til å bli den beste jeg kan bli :)

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Dette er typisk et klisjé svar. De fleste er nok klar over alt dette her.

Anonymous poster hash: 6e53d...3bf

Alle vet det, men likevel hater mange sin egen kropp.

Timene og dagene går med på å hate kroppen sin, utseendet sitt, og ønske at man hadde en annen kropp. At man så annerledes ut. 'Hvis jeg bare var tynnere', 'Hvis nesen min bare hadde vært mindre'

Denne tråden er veldig uskyldig og mange som svarer her er nok fornøyd allerede, men ikke alle. Det er fint med en liten påminnelse av og til:

Du er bra akkurat som du er, det du har funker, og man bør være fornøyd med det. Ikke at du ikke bør ha mål, det er vel og bra. Men vi er her og nå, ikke om seks måneder når du har fått stor rumpe.

De som sliter med dårlig selvfølelse vil nok ikke bli helt fornøyd, ikke før de aksepterer seg selv slik de er.

• Liker 6
Skrevet

Eller denne!

post-81897-0-75501300-1432741465_thumb.j

• Liker 7
Skrevet

Eller denne!

Åh enig!

Selv om jeg er ganske fornøyd med meg selv nå, så drømmer jeg om det jeg aldri kommer til å få.. nemlig runde hofter med juicy lår og smal midje :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Bla bla bla.

Det var ikke en sånn kropp Ts spurte om

Anonymous poster hash: c9a91...bc8

• Liker 5
Gjest Vena Cava
Skrevet

Eller denne!

Hvem er dette?:)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Drømmekroppen min tilhører forresten Vicky Justiz. Finner henne på instagram: vickyjustiz 😊

Den midjen❤️❤️❤️

Skrevet

Hvem er dette? :)

Er ikke sikker på hvem det er. Jeg tror jeg bare fant det på google da jeg søkte etter motivasjonsbilder :D

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg har drømmekroppen. Stolt av den også, mtp alderen min og de to alvorlige ulykkene jeg har hatt i løpet av mitt liv.

Skrevet

large.png

Dette er nok min! ♥

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...