AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Hei! Trenger litt motivasjon nå, den er ikke-eksisterende akkurat nå. Er snart i mål, vet at jeg kan klare det innen juli da jeg skal på ferie. Føler alt bare er meningsløst nå og at jeg like godt bare kan slutte.. Men vet med meg selv da at da kommer jeg ikke til å ha selvtillit i sommer, gå i bikini og vise meg på stranda, lettkledd osv og det vil jeg jo.. Noen som har noen ord?😇Anonymous poster hash: b12b3...d06
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Hva gjør du for å oppnå dette? For det høres ut som du har satt en tidsfrist for deg selv og kanskje dermed har lagt opp til en diett eller et treningsopplegg med mål for sommeren, og ikke en varig livsstilsendring som du ønsker og klarer å holde på resten av livet ditt? En rolig, stødig framgang er alltid det beste, med nok mat og overkommelig treningsmengde slik at det ikke er noe du må presse deg gjennom, men noe du kan leve med. Anonymous poster hash: ec44a...e72
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Hva gjør du for å oppnå dette? For det høres ut som du har satt en tidsfrist for deg selv og kanskje dermed har lagt opp til en diett eller et treningsopplegg med mål for sommeren, og ikke en varig livsstilsendring som du ønsker og klarer å holde på resten av livet ditt? En rolig, stødig framgang er alltid det beste, med nok mat og overkommelig treningsmengde slik at det ikke er noe du må presse deg gjennom, men noe du kan leve med.Anonymous poster hash: ec44a...e72 Spiser 1600 kcal daglig, er ikke en diett men en livsstil jeg vil ha. Trener hver dag, går ned i vekt og får strammere kropp av dette. Tror selv at jeg kommer til å klare målet mitt til sommeren (som selvfølgelig er å komme i bedre form) men også kroppen jeg har selvtillit over og trives med. Er 3-4 kg unna.Anonymous poster hash: b12b3...d06
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Spiser 1600 kcal daglig, er ikke en diett men en livsstil jeg vil ha. Trener hver dag, går ned i vekt og får strammere kropp av dette. Tror selv at jeg kommer til å klare målet mitt til sommeren (som selvfølgelig er å komme i bedre form) men også kroppen jeg har selvtillit over og trives med. Er 3-4 kg unna.Anonymous poster hash: b12b3...d06 Flott, da er du på rett vei. Bare ikke tenk så mye på sommeren. Det gjør ikke så mye om du er 2 kg unna når sommeren kommer. Når du endelig får det ønskede resultatet kan du ha det så mange sommere du bare vil. Anonymous poster hash: ec44a...e72
Pingvinsukker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Jeg er i samme båt... 3-4 kg igjen nå. Jeg har prøvd mange ganger å gå ned til idealvekt, uten å klare det. Men DENNE gangen har jeg kommet lengre enn noen gang tidligere. Jeg NEKTER å gi opp nå, jeg SKAL klare det, og holde meg der, og ALDRI slanke meg igjen! Det er NÅ eller ALDRI tenker jeg. Bedre å bli ferdig med kaloriunderskuddet og kunne ha et litt mer avslappet forhold til kalorier etter måloppnåelse. Du kan klare det! Ikke gi opp nå! Du kommer til å angre! Do something today that your future self will thank you for! Du kommer til å være så takknemlig og stolt når du er i mål! Lykke til!
Kira-delta Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Vet det høres teit ut, men ikke tenk! Bare fortsett rutinene, og ikke tenk for mye på kroppen, for om du fortsetter som du har gjort vil det gå akkurat nå prøver kroppen din å lure deg til å gå tilbake til gamle vaner, for det er det den liker best, så ikke hør på den 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå