Gå til innhold

Invitere ut en venn av en venn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fikk en sms fra et ukjent nummer, der vedkommende skriver at dere har en felles venn, og at denne vennen har snakket positivt om deg og sagt at dere må møtes. Ville du da blitt med for å ta en kaffi?

Skriv gjerne om du er kvinne eller mann.

(Jeg er selv kvinne)

Anonymous poster hash: 073a0...4d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn først ut hvem det er. Er han kjekk så dra :)

Anonymous poster hash: 75dd7...a62
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sannsynligvis ikke. Jeg vil helst møte en person før en eventuell date.

Anonymous poster hash: 781b4...4d0
AnonymBruker
Skrevet

Kun om jeg vet hvem han er fra før og om jeg vet med sikkerhet at han er singel.

Anonymous poster hash: 375f9...922

AnonymBruker
Skrevet

Begge er single, og ingen vet hvordan den andre ser ut. Det er gode venner som vil hooke opp to venner fra forskjellige vennegjenger, fordi de tror de vil være en god match. :)

Ts

Anonymous poster hash: 073a0...4d0

Skrevet

Den felles vennen burde nå høre med den andre før han deler ut nummeret!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis jeg fikk vite hvem avsenderen var, så tror jeg det.

Kvinne 38

Anonymous poster hash: 2d49d...63d
Skrevet

Jeg har blitt med ut på kaffe med en sånn. -Men det var ikke date, men mulig jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt vår felles kjente å fått hele storyen på han som sendte mld. Søkt opp nr hans og googlet for å finne bilder, og vurdert det ut fra den informasjonen jeg fikk fra dette.

Kvinne 32

Anonymous poster hash: 4c156...00e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror kanskje det kan være lurt om den felles vennen introduserer, så man faktisk får et innblikk i hvem denne personen er. Eller så tror jeg kanskje jeg hadde vært mer positiv til det om det var over Facebook enn over sms, for da kan jeg faktisk være sikker på hvem personen er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt vår felles kjente å fått hele storyen på han som sendte mld. Søkt opp nr hans og googlet for å finne bilder, og vurdert det ut fra den informasjonen jeg fikk fra dette.

Kvinne 32

Anonymous poster hash: 4c156...00e

Dette.

Hilsen kvinne 40+

Et vennepar ble for øvrig sammen på omtrent samme måte. De hadde felles venner som mente at de passet ekstremt godt sammen og som arrangerte en blind date. De har holdt sammen i over 15 år nå :)

Anonymous poster hash: fb9ea...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...