Gå til innhold

Ulykkelige følelsen når man innser at man er singel igjen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en veldig kjedelig og ulykkelig følelse med at jeg innser at jeg tror jeg må innstille meg på å bli singel igjen. Har hatt et forhold i 10 måneder. Det er ikke så lenge, men det er veldig vanskelig tanke å tenke på å bli alene igjen.

Kjenner jeg blir veldig tom av tanken. Noen som har råd som gjør situasjonen lettere?

Anonymous poster hash: 96e61...44a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du bli singel?

Anonymous poster hash: 9351a...f4b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en veldig kjedelig og ulykkelig følelse med at jeg innser at jeg tror jeg må innstille meg på å bli singel igjen. Har hatt et forhold i 10 måneder. Det er ikke så lenge, men det er veldig vanskelig tanke å tenke på å bli alene igjen.

Kjenner jeg blir veldig tom av tanken. Noen som har råd som gjør situasjonen lettere?

Fokuser på andre ting. Du er i et dårlig forhold som du må ut av? Da blir det bedre på sikt om du kommer deg ut av det. Hvis motivasjonen din for å bli værende er at du er redd for ensomhet så er det ikke god nok grunn. Kom deg videre, fokuser på noe annet. Treff nye folk. Dyrk hobbyene dine.

Anonymous poster hash: e5b51...09a

• Liker 1
Skrevet

Det går over med tiden, alle sier det og det gjør det faktisk også. Prøv å være med venner og familie og hold deg minst mulig alene er mine tips.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du bli singel?

Anonymous poster hash: 9351a...f4b

Grunnen er at han virker for lite interessert i meg. Han viser meg ikke den interessen jeg mener at han burde gjøre hvis han var oppriktig interessert.

Jeg blir ikke lykkelig av å ha det sånn heller. Men forsøkte å fortelle han det i dag, men han unngår samtaleemnet. Samtidig sier han at det fins ingen andre enn meg for han. De ordene hjelper ikke når jeg føler at han nesten aldri vil ta seg tid til å være med meg. Vi har ingen fremgang i forholdet, heller motsatt.

AnonymBruker
Skrevet

Fokuser på andre ting. Du er i et dårlig forhold som du må ut av? Da blir det bedre på sikt om du kommer deg ut av det. Hvis motivasjonen din for å bli værende er at du er redd for ensomhet så er det ikke god nok grunn. Kom deg videre, fokuser på noe annet. Treff nye folk. Dyrk hobbyene dine.

Tror det er viktig å engasjere seg i ting. Av og til føler jeg for å være litt alene. Av og til ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen er at han virker for lite interessert i meg. Han viser meg ikke den interessen jeg mener at han burde gjøre hvis han var oppriktig interessert. Jeg blir ikke lykkelig av å ha det sånn heller. Men forsøkte å fortelle han det i dag, men han unngår samtaleemnet. Samtidig sier han at det fins ingen andre enn meg for han. De ordene hjelper ikke når jeg føler at han nesten aldri vil ta seg tid til å være med meg. Vi har ingen fremgang i forholdet, heller motsatt. Anonymous poster hash: 96e61...44a

viser du interesse da?

Anonymous poster hash: de452...fff

• Liker 1
Skrevet (endret)

Grunnen er at han virker for lite interessert i meg. Han viser meg ikke den interessen jeg mener at han burde gjøre hvis han var oppriktig interessert.

Jeg blir ikke lykkelig av å ha det sånn heller. Men forsøkte å fortelle han det i dag, men han unngår samtaleemnet. Samtidig sier han at det fins ingen andre enn meg for han. De ordene hjelper ikke når jeg føler at han nesten aldri vil ta seg tid til å være med meg. Vi har ingen fremgang i forholdet, heller motsatt.

Han er åpenbart ikke forelsket.. Er du? Uansett må du bare rive av plasteret og komme deg videre...

Endret av Knirke
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er viktig å engasjere seg i ting. Av og til føler jeg for å være litt alene. Av og til ikke.

Folk er forskjellige, men tror alle har gått av å være litt alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...