Gjest princess123 Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Hei! Har noen erfaringer med Crest tannbleking? Og hvis ja, opplever dere ising når dere bruker det? Jeg har kjøpt crest etter anbefaling, venninnen min gikk fra gule tenner til kriddhvite på bare noen mnd med crest, og hun ser fantastisk ut. Jeg har ikke akkurat gule tenner, men jente som jeg er, så vil jeg at de skal være sykt hvite. Så hvite som mulig :-) Jeg har prøvd stripsene to ganger nå (med et par ukers mellomrom), men jeg har bare mått ta de ut fordi de iser så smertefullt både under og etter bleking. Begge gangene jeg har prøvd har jeg mått legge meg for å slippe smerten etter bruk.. Venninnen min sier at "litt ising" ikke er farlig, og hun opplevde det også. Men så sterk ising kan jo umulig være bra? Jeg har prøvd smilelab, dentway og et par andre typer fra apotek, uten hell. Jeg ser bittelitt forskjell hver gang jeg bruker disse stripsene fra crest (har prøvd to ganger), men det gjør så vondt og det er ikke verdt det å ødelegge tennene mine hvis det er farlig.
Cathj Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 (endret) Hvilken type bruker du da? Du kan bruke de for sensitive tenner. De kan du også etterhvert ha på tennene lenger enn det står på pakningen (tror det står 5 minutter), og så har de bedre effekt. Jeg har selv brukt de for sensitive tenner flere ganger, og kan noen ganger kjenne lett ising, men ikke noe kjempevondt. De har også veldig god effekt på meg, men jeg har heller aldri hatt veldig gule tenner. Det skal sies at alles tenner er forskjellige, og dine kan være mer sensitive enn venninnen din sine. Vi har også veldig forskjellig smerteterskel. Er det så vondt at du må ta de ut og legge deg, så synes jeg du skal slutte å bruke dem. Jeg snakket forøvrig med tannlegen min om ising sist gang jeg var der, og han mente det kan finnes perioder der tennene dine er mer sensitive enn ellers, og at du om et år kanskje ikke har like sensitive tenner. Det finnes tydeligvis ingen forklaring på hvorfor det er sånn. Jeg ville solgt de du har til venninnen din, og enten latt være å bleke tennene hjemme, eller kjøpt pakken for sensitive tenner. Endret 25. mai 2015 av Cathj
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Jeg har crest fra ebay. Funker veldig bra, og tennene mine er hvite! Anonymous poster hash: b766b...4fe
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Crest White Strips er veldig bra. Opplever dessverre litt ising ja, men da venter jeg et par dager før jeg tar en ny runde. Anonymous poster hash: ed625...099
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 De gjør tennene dine hvite, så de gjør jobben sin! Dessverre er det mye ising, og jeg tror jeg har ødelagt tannkjøttet av litt for mye bleking opp igjennom. Ikke blek de mer enn du må! Anonymous poster hash: 7127e...1a0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Bruk en tannkrem med mye fluor/fluorskyll. Det anbefaler de hos tannlegen mot ising når man kjøper blekemiddel der.Anonymous poster hash: 1370d...60a
cherry blossomed. gone. Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Jeg fikk ising av det og har ising fremdeles mndr etterpå... Men man ser forskjell da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå