AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Min hund kaster opp eller får diaré av den minste lille ting han får i seg. Han får det samme fôret daglig og jeg kan gi samme type godbiter. Men hvis han så mye som slikker på et ispapir på bakken, finner en brødskalk e.l så er det oppkast! Flere som har det sånn? Kan det være andre årsaker enn følsomhet?Anonymous poster hash: 92c96...2cc
Sugerøret Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 allergi eller som du selv nevner,overfølsomhet.Har hunden vært utredet hos vetrinær?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 allergi eller som du selv nevner,overfølsomhet.Har hunden vært utredet hos vetrinær? Nei, jeg har ikke utredet hos veterinær. Han spiser jo den maten han skal ha, så jeg har vurdert det til At å påkoste utredning har vært nødvendig. Ihvertfall har det vært min vurdering til nå.... Men ser nå at det kan være en nødvendighet. Han er 2 år gml om det har noe å si..Anonymous poster hash: 92c96...2cc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Altså: utredning IKKE har vært nødvendig.Anonymous poster hash: 92c96...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå