Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 (endret) Hei ☺️ Jeg har ikke noen treningsglade venner så derfor har jeg alltid trent alene - om det er ute eller i studio. Jeg løper, svømmer og trener styrke, og det er noen ganger jeg skulle ønske jeg hadde noen å trene styrke med som ikke er redd for å prøve nye ting. I morgen får jeg kanskje tid til å trene, spørs når jeg er ferdig på jobb og da blir det hovedsaklig bein. Oppvarming i ellipsemaskin 10 min Knebøy med kroppen, aktivisering 10rep Knebøy med 30-40kg 3x10 Glute bridge, aktivisering 10 rep Hip-thrust 3x10 Sittende utspark 23kg 3x10 Ettbens reverse hyper 30kg 3x10 Markløft 30-40kg 3x10 Vekt og pauser varierer og veksler mellom reps for muskelbygging og å bli sterk. Endret 25. mai 2015 av Vannflaska
KaDust Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Tror du glemte å komme til poenget? Trådnavnet er jo et hint, men det sier ingenting spesifikt om hva du vil ha ut av tråden.
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2015 Haha janei, skriv hva dere gjør når det kommer til trening og gjerne program også. JEG blir motivert av å snakke, lese og se at andre trener så vil gjerne se hva dere gjør ☺️☺️☺️
KaDust Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Ok! Da var det litt mer klart. Må få kommet igang med trening igjen etter å ha studert 16 timer daglig i 3 måneder (og da såklart ikke hatt tid til trening), så kan jo kanskje få noe motivasjon fra denne tråden selv. Foreløpig har jeg ikke noe program, men jeg tenker å starte med yoga.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Nå kom jeg nettopp hjem fra trening!! Digg Trente styrke. Merker jeg har fått litt finere mage, og klarer tyngre vekter! Anonymous poster hash: c8d1b...28f 1
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2015 Ok! Da var det litt mer klart. Må få kommet igang med trening igjen etter å ha studert 16 timer daglig i 3 måneder (og da såklart ikke hatt tid til trening), så kan jo kanskje få noe motivasjon fra denne tråden selv. Foreløpig har jeg ikke noe program, men jeg tenker å starte med yoga. Oioi du får konse på skolen og heller ta igjen treninga ☺️ Yoga har jeg aldri prøvd.
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2015 Nå kom jeg nettopp hjem fra trening!! Digg Trente styrke. Merker jeg har fått litt finere mage, og klarer tyngre vekter! Anonymous poster hash: c8d1b...28f Ja det er så gøy å trene styrke og kjenne at kroppen tilpasser seg mer kg 😄😄 Hva trente du? Blir snart en kjapp topptur på meg, sov litt for lenge i dag og har for mye energi i kroppen 🙊🏃🏻🏃🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå