AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Jeg blir aldri klok på menn, og trenger gjerne noen råd/tips . Jeg har holdt på med en fyr nå i snart et år. Vi er bare FF og det har vært litt av å på siden han jobber og er kompis av eksen min .. Men han klarer liksom ikke å la meg være i fred. Vi har det veldig koselig når vi er sammen, litt flørting innimellom og .. Har opplevd det flere ganger nå at han har begynt å bli sjalu om jeg prater med andre gutter.. Det har han egentlig ikke noe grund til, siden jeg har fortalt han at jeg er ikke den som finner meg et one night stand .. Jeg var en liten tur ute på byen i Helgen , og han var hjemme . Som vanlig så drar jeg hjem alene , men han har virket sur helt siden og ganske care . Hvorfor ? Som sakt jeg forstår meg ikke på det motsatte kjønn .. Kan det være at han har fått følelser eller har han bare en syk eiertrang når det gjeller meg ? Anonymous poster hash: 5f05e...1df
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor analyserer du så mye om han kun er en FF for deg? Spør rett ut. Anonymous poster hash: e6bee...0d7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor analyserer du så mye om han kun er en FF for deg? Spør rett ut. Humm kanskje har blitt litt gla i han og og tørr ikke helt spørre heller Anonymous poster hash: e6bee...0d7 Anonymous poster hash: 5f05e...1df
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Du er forelska i han og han er sjalu fordi han har pult på andre damer Sjalu menn er gjerne de mannfolka som er utro (nå er jo ikke han dette da, siden dere bare er FF's) Anonymous poster hash: 2dd09...7b3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Humm kanskje har blitt litt gla i han og og tørr ikke helt spørre heller Utifra åpningsinnlegget var det det jeg tenkte, du har fått følelser for en FF og kommer nå til å analysere alt han gjør, og leve et bekymringsfullt liv. Kvitt deg med ham og date en fyr på normal måte istedet er mitt råd. Mindre bekymringer. Anonymous poster hash: e6bee...0d7
Mannin Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Jeg blir aldri klok på menn, og trenger gjerne noen råd/tips . Jeg har holdt på med en fyr nå i snart et år. Vi er bare FF og det har vært litt av å på siden han jobber og er kompis av eksen min .. Men han klarer liksom ikke å la meg være i fred. Vi har det veldig koselig når vi er sammen, litt flørting innimellom og .. Har opplevd det flere ganger nå at han har begynt å bli sjalu om jeg prater med andre gutter.. Det har han egentlig ikke noe grund til, siden jeg har fortalt han at jeg er ikke den som finner meg et one night stand .. Jeg var en liten tur ute på byen i Helgen , og han var hjemme . Som vanlig så drar jeg hjem alene , men han har virket sur helt siden og ganske care . Hvorfor ? Som sakt jeg forstår meg ikke på det motsatte kjønn .. Kan det være at han har fått følelser eller har han bare en syk eiertrang når det gjeller meg ?Anonymous poster hash: 5f05e...1df Han har nok fått litt følelser for deg, og kanskje du med? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Huff ja tror nok det , men er veldig usikker på han .. Vi har jo kuttet alt mange ganger pga eksen min , men Han liksom aldri å holde seg unna .. Vet jo det at han har lyst til å slå seg til ro , men jeg har bare ikke helt troa på at han har lyst til å slå seg til ro med meg jeg vet ikke helt , men kanskje på tide å kutte alt sånn at det ikke blir mer følelser . Han har nok fått litt følelser for deg, og kanskje du med? Anonymous poster hash: 5f05e...1df
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Anonymous poster hash: 5f05e...1df Hvorfor vil du kutte alt når han kanskje har følelser? Virker ulogisk. Har du litt dårlig selvtillit TS? Tror du ikke han kan være eller bli glad i deg? Anonymous poster hash: b9e78...8ef
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 Hvorfor vil du kutte alt når han kanskje har følelser? Virker ulogisk. Har du litt dårlig selvtillit TS? Tror du ikke han kan være eller bli glad i deg? Anonymous poster hash: b9e78...8ef Det er vell heller det at jeg er litt redd for å bli såret tenker jeg . Jeg vet ikke helt .. Jeg har og vært singel ganske lenge og det har han og , tanken på å forplikte seg er veldig skummel .. Huff jeg er litt forvirret selv . Kunne bare ha ønsket at jeg kunne ha vist hva han tenker , hadde vært litt bedre da , men jeg tørr jo ikke å spørre han . For et par helger siden , sto jeg å Pratet med en gutt på et nashspill, ikke noe mer enn at jeg bare pratet helt vanlig med han . Også kommer han jeg driver på med å bare slår han i brystkassen, sånn helt uten grund .. Han klarer jo heller ikke å kutte meg ut , da tenker jeg jo at det må være noe mer der ? Anonymous poster hash: 5f05e...1df
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 Vill du ha en mann som er sjalu da ? Anonymous poster hash: 5f05e...1df
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Det er vell heller det at jeg er litt redd for å bli såret tenker jeg . Jeg vet ikke helt .. Jeg har og vært singel ganske lenge og det har han og , tanken på å forplikte seg er veldig skummel .. Huff jeg er litt forvirret selv . Kunne bare ha ønsket at jeg kunne ha vist hva han tenker , hadde vært litt bedre da , men jeg tørr jo ikke å spørre han . For et par helger siden , sto jeg å Pratet med en gutt på et nashspill, ikke noe mer enn at jeg bare pratet helt vanlig med han . Også kommer han jeg driver på med å bare slår han i brystkassen, sånn helt uten grund .. Han klarer jo heller ikke å kutte meg ut , da tenker jeg jo at det må være noe mer der ? Anonymous poster hash: 5f05e...1df Bare ta det rolig, ikke stress og la ting utvikle seg naturlig. Gjør jo ikke noe å spørre hva han tenker heller, god kommunikasjon er jo nøkkelen til et bra forhold hvis dere kommer til det. Han sitter sikkert like stressa der han er Anonymous poster hash: b9e78...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå