Gå til innhold

Merker damer hvis en mann er singel, uten at de har snakket med han eller han har fått øyekontakt med dem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan damer se på kroppsspråket til en mann at han er singel? Det virker som de fleste damer skjønner at jeg er singel uten at jeg har snakket med dem.

Anonymous poster hash: 4c4ee...0e1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 85a8f...e6e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men noen kan virke som typen til å være singel...

Anonymous poster hash: eee00...291
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis man kunne se at en mann var singel eller opptatt, hadde jeg aldri havnet i en situasjon hvor jeg lå med en opptatt mann.

Anonymous poster hash: 83b39...d4f
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn er det ikke mulig å vit om er single eller ikke uten å spørre, men enkelte menn lyser nok dessverre singel lang vei.

Anonymous poster hash: a8eed...cf8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn er det ikke mulig å vit om er single eller ikke uten å spørre, men enkelte menn lyser nok dessverre singel lang vei.

Anonymous poster hash: a8eed...cf8

Kan du forklare hvordan noen menn lyser singel? (Seriøst spørsmål)

• Liker 1
Skrevet

Kan du forklare hvordan noen menn lyser singel? (Seriøst spørsmål)

Måten man er på. Er man desperat så merker man det på hele kroppsspråket.

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart at man blir desperat når man ikke har fått dyppet kølla på flere år!??!?!?!?!???????

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke være singel for å være desperat.

AnonymBruker
Skrevet

å jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous poster hash: 48691...554
Skrevet

Er det rart at man blir desperat når man ikke har fått dyppet kølla på flere år!??!?!?!?!???????

Er det rart man ikke får dyppa kølla når man er desperat?!?!?!?! Evig ond sirkel det der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart man ikke får dyppa kølla når man er desperat?!?!?!?! Evig ond sirkel det der.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være slik. Det er vanskeligst å få seg dame når man ønsker det som mest, da blir man klassifisert som "desperat" og det er turnoff for damer. Jeg synes det burde være en folkerett å få seg noe! Det skaper så utrolig mye frustrasjon og dårlig stemning når man ikke får pult.......!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være slik. Det er vanskeligst å få seg dame når man ønsker det som mest, da blir man klassifisert som "desperat" og det er turnoff for damer. Jeg synes det burde være en folkerett å få seg noe! Det skaper så utrolig mye frustrasjon og dårlig stemning når man ikke får pult.......!

Ja nei altså... Wow.

Det er ikke så vanskelig å få pult. Det er kanskje hakket verre å få seg kjæreste. Men jobber du med deg selv, så kommer det nok muligheter din vei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette eskalerte fort.

Anonymous poster hash: eee00...291
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja nei altså... Wow.

Det er ikke så vanskelig å få pult. Det er kanskje hakket verre å få seg kjæreste. Men jobber du med deg selv, så kommer det nok muligheter din vei.

Selvfølgelig kommer det en kommentar fra en kvinne om hvor lett det er å få pult. Det er jo en selvfølge for kvinner. Dere vasser i se tilbud. Menn har det verre. Men forventer egentlig ikke at du skal klare se realiteten fra noe annet enn hvordan du oppfatter ting.

Anonymous poster hash: 376e9...b55

Skrevet

Selvfølgelig kommer det en kommentar fra en kvinne om hvor lett det er å få pult. Det er jo en selvfølge for kvinner. Dere vasser i se tilbud. Menn har det verre. Men forventer egentlig ikke at du skal klare se realiteten fra noe annet enn hvordan du oppfatter ting.

Du vet egentlig at vi menn har det mye enklere? Det handler om hvordan du oppsøker henne på og hvordan du bruker kjeften din til. Er du desperat gris som glor rett på puppene under samtalen så sier det seg selv. Ikke bli en kjellertroll nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det lyser jo dårlig holdning ovenfor damer av deg jo. Nei ingen damer vil gi deg sympatisex fordi du er en sosial kløne. Hadde du endret ditt syn på damer og vist de litt mer respekt så hadde det kanskje blitt noe på deg også.

Anonymous poster hash: 80363...112

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet egentlig at vi menn har det mye enklere? Det handler om hvordan du oppsøker henne på og hvordan du bruker kjeften din til. Er du desperat gris som glor rett på puppene under samtalen så sier det seg selv. Ikke bli en kjellertroll nå.

Jeg er enig i det du sier. Det er lett å få sex. Men å komme med en universell sannhet om at det er lettere å få seg sex enn forhold er bare bullshit. For en kvinne er det sikkert slik ja. Men for den vanlige mann i gata er det ikke lett å få sex. Det kan du ikek si noe på.

Hvis man ser på gjennomsnittlig antall sexpartnere blant kvinner kontra menn, så ser man at kvinner har høyere snitt. Unntaket er da et fåtall menn som har veldig høyt snitt. Med det kan man konkludere med at det er lettere for kvinner enn menn å få seg sex.

Jeg reagerte bare på at hun liksom tok det som et selvfølge at det er lett å få seg sex. Det er det ikke. Det er en grunn til at menn blir sett på som verdifulle om de kan dra mange damer, enn om en kvinne puler rundt. For det er faktisk knyttet arbeid inn i det å kunne ha sex med mange kvinner, kontra det kvinner må gjøre for å ha sex med mange menn. En mann må som du sier, ha det i kjeften og ha noe tiltrekkende ved seg. En kvinne må bare si ja til den mann som byr seg. Det er den vesentlige forskjellen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja nei altså... Wow.

For kvinner er det slik. Selv de styggeste øgler får pult.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...