Gå til innhold

YESSS! ferdig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....med utdrikningslaget....

Nå satt jeg veldig og vurderte frem og tilbake om det var noen her som gadd å høre om det, men, men ....her kommer det:

Må innrømme at jeg hadde en liten mistanke. Derfor sto jeg opp tidlig og rakk gudskjelov å kle på meg før det ringte på døra(klokka halv ni på en lørdag!). Der ute sto åtte nypolerte, glisende jenter og venta på å bli sluppet inn.

Etter en god frokost med stearinlys og masse latter, dro vi avgårde i diverse biler. Vi kjørte og vi kjørte.... (dritnervøs i bilen). Til slutt endte vi opp på nydelige Holmsbu spa. Vi kosa oss her i flere timer (jeg fikk en nydelig 1 1/2 times behandling)

Deretter dro vi avgårde. Ble nervøs igjen. Dro tilbake til Oslo der jentene hadde ordnet i stand masse god tapas. Vi spiste oss trill runde. Deretter var det gaveoppakking. Ble så brisen og sentimental at jeg smågrein litt, men hadde det supert. Utpå kvelden ble jeg befalt bort til vinduene. Der sto den en mann og spilte en spansk serenade nede i bakgården. Etterpå kom han opp og lærte oss salsa. Kjempegøy!

Skjedde mye mer også, men det blir sikkert kjedelig å lese. Hadde en FANTASTISK dag. :-) :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du hadde en fantastisk dag da :wink:

Skrevet

Høres veldig bra ut! Koselig med venner som steller i stand for en! :P

Skrevet

Hørtes ut som en kjempefin dag med jentene - bare kos og lite stress..... Nå kan du konsentrere deg om selveste dagen uten å sprette opp tidlig i tilfelle.... :ler:

Hvordan er stressnivårt?

Jeg stresser litt, minst med bryllupet, mer med andre ting med jobb og skole som jeg bare vil ha unnavei før bryllupet.... Alt skjer liksom på engang!!!! Typisk! :roll:

Skrevet

Gratulerer med overstått utdrikkingslag 8)

Høres ut som en koselig kveld dete, ja!

Skrevet
Til slutt endte vi opp på nydelige Holmsbu spa. Vi kosa oss her i flere timer (jeg fikk en nydelig 1 1/2 times behandling.

Høres ut som en sånn type utdrikningslag som jeg ønsker meg... Har hintet litt til forloveren min da... :-)

Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk dag. Tror jeg skal kopiere teksten din og sende til forloveren(e) min(e). Er så redd for at de skal finne på noe kødd.

Runa :hjerte: Gifter oss 25/6-05 :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...