Gå til innhold

Kjolen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Wow - det er den flotteste kjolen jeg har sett her inne! Skulle ikke ha kjøpt min egen så tidlig....

Gjest Ellelli, ikke pålogget
Skrevet

Må bare si meg enig med hun første, skulle ønske jeg hadde mot til å bære en så flott og pyntet kjole også - min blir nok mye enklere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fin kjole, men desverre ikke min stil overhodet. Likte den godt forfra, men har desverre ikke noe sansen for sånne rysjer og sløyfer bak. Men du blir sikkert flott! :)

Gjest Batgirl
Skrevet

Enig med du. Heller ikke min stil, men det viktigste er at du liker den og føler deg vel i den. Du blir sikkert nydelig :D

Skrevet

Kjempeflott kjole, du blir sikkert kjempeflott i den.

Gjest Anonymous
Skrevet

- ikke min stil overholde, så utrolig arrogante noen av dere her inne kan være! Har dere ikke noe pent å si når ei brud viser frem kjolen sin og IKKE ber om kommentarer om hvor vidt vi likten den eller ikke så kan dere holde kjeft!

Når det er sagt; synes kjolen var en DRØM!

Men disse er fryktelig kostbare, så den blir nok aldri min : )

Skrevet

Er det ikke lov med smak og behag lenger heller nå da?

Hadde jeg lagt ut kjolen min hadde jeg forventet at rundt halvparten ville si at de ikke likte kjolen min fordi det ikke var deres til. Er ikke det normalt da?

Og når noen legger ut bilde av kjolen sin, er det ikke da meningen å si hva man synes om den. Er man fornøyd nok selv med kjolen, spiller det heller ingen rolle hva andre synes.

Synes det tyder på at du har dårlig selvtillit jeg Gjest, som ikke finner seg i at folk sier meningen sin.

Man har da respekt for hverandre selvom man er uenig?

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg synes kjolen din er lekker :)

når jeg la ut min andre kjole, altså den jeg gikk med på bryllupsdagen vår, så tror jeg det var 5stk som synes den var fin og så var det ca20 andre som ikke synes den var fin!

men jeg synes kjolen min var sååå lekker! så da spilte det ikke noe rolle hva andre synes!

jeg er forsatt så stolt så jeg håper at det gjør ikke noe at jeg legger ut linken her :)

http://www.dcformals.com/wedding_gowns/ms/...m409/bm409.html

vil si igjen lekker kjole du har funnet deg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Og kjolen var mye flottere på *Perser* enn på modellen, slik er det kanskje med den andre kjolen her også. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en flott kjole - kunne aldri ha båret en slik kjole selv, men det er fordi jeg ikke akuratt har de rette formene :) Men jeg syntes den var flott.

Alt er smak og behag jenter.

Skrevet

Syns kjolen var kjempefin jeg. Og det var din også Perser!!

Skrevet

Jeg synes kjolen din var aldelses nydelig! :D

Skrevet

Nyddelig kjole! Kikket faktsik på den for noen dager siden ute på ebay selv. Og kjolen til Perser var også nydelig! :D

Skrevet

Råflott kjole! Har også valgt en kjole som ikke er av det mest vanlige og enkle slaget, og til meg var det helt riktig. Dersom man kler kjolen, er det ikke noe problem at den er tildels mye "pyntet". Er sikker på at du kommer til å bli kjempeflott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...