Gå til innhold

KVISEKLEMMER?!?! Se hit!

J_9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Komedonskje ja :)

Fann min på The Bodyshop, å herregud for ein fantastisk oppfinnelse!

Med fuktig og nyreinsa ansikt går det som ein lek :) Men når ansiktet tørker opp, er det klin umogleg å få noko ut. Rens huden ein gong til etter du er ferdig og påfør fuktighetskrem,- og VOILÀ! ❤️

Spørs veldig hvor stort problem man har. Mitt ansikt ser ut som en eneste stor hudorm, og det er ikke alle som vi ut. Og så er det viktig å ikke presse for hardt :) Noe jeg ofte gjør :P

Anonymous poster hash: 62824...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stod og klemte en kvise med tårer i øynene i en halvtime før den poppa(tror kanskje det var en hudorm) og jeg må jo tro at med den dingsen går det ganske fort før innholdet i kvisen kommer ut? Eller? Da slipper jeg at huden rundt hudormen også faller av og blir et stort sår vil jeg tro :P Jeg har slike hudormer som jeg ikke får ut! De sitter på en måte fast inni huden, men er kjempestygge! Ingen skrubber heller har fungert så langt. Ikke slikt plaster heller. :)

Hudormer hjelper ikke å klemme ut, hvertfall ikke daglig for da kommer de like fort tilbake. Noen har store porer, noen har små, og noen har mye hudormer mens noen har ingen. Desverre så er det faktisk mange som bare må godta at det er sånn huden dems er, og hvis du har besteforeldre kan du prøve å se på huden dems om de har hudormer på nesen f.eks så skjønner du fort at da må du også bare godta at sånn er huden. Min bestemor og mor har hatt det hele livet, jeg har slitt i hvertfall 15 år for å få bort mine, men det blir bare sår og mer stygt når jeg klemmer så har skjønt at sånn er hudtypen min og bruker heller et lett pudder for å dekke over siden klemming ikke har mye effekt (de kkommer fort tilbake)

Anonymous poster hash: 86b67...d0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hudormer hjelper ikke å klemme ut, hvertfall ikke daglig for da kommer de like fort tilbake. Noen har store porer, noen har små, og noen har mye hudormer mens noen har ingen. Desverre så er det faktisk mange som bare må godta at det er sånn huden dems er, og hvis du har besteforeldre kan du prøve å se på huden dems om de har hudormer på nesen f.eks så skjønner du fort at da må du også bare godta at sånn er huden. Min bestemor og mor har hatt det hele livet, jeg har slitt i hvertfall 15 år for å få bort mine, men det blir bare sår og mer stygt når jeg klemmer så har skjønt at sånn er hudtypen min og bruker heller et lett pudder for å dekke over siden klemming ikke har mye effekt (de kkommer fort tilbake)

Dette er jeg uenig i. En hudpleier jeg pleide å gå til fortalte meg at det må ut, ellers hoper det seg opp og begynner og klø. Vi har jo sett de videoene på YouTube, med de som aldri ha tatt utklemming..

Hvis man tar utklemming av huden, og bruker riktige produkter slik at porene holder seg rene og "lukket", er dette mye bedre enn at hudormer hoper seg opp og blir enda mer synlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere sett videoene til Dr Sandra Lee a.k.a Dr. Pimple Popper på youtube? Av en eller annen grunn syntes jeg det er god underholdning å sitte å se på sånt.. :rodme:

Anonymous poster hash: 3a7d9...960
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Æsj nei det er skikkelig kvalmt! Blir kvalm nok av å klemme mine egne kviser så spyr nesten av å se andre klemme sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er jeg uenig i. En hudpleier jeg pleide å gå til fortalte meg at det må ut, ellers hoper det seg opp og begynner og klø. Vi har jo sett de videoene på YouTube, med de som aldri ha tatt utklemming..

Hvis man tar utklemming av huden, og bruker riktige produkter slik at porene holder seg rene og "lukket", er dette mye bedre enn at hudormer hoper seg opp og blir enda mer synlige

Selvfølgelig sier hudpleiere det, det er jo sånt de tjener seg rike på. Spør heller en hudlege du!

Ser ikke på kvisevideor på youtube men kjenner utallige jenter som har masse arr og hull i huden sin etter å ha klemt for mye på hudormene sine i ungdomstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig sier hudpleiere det, det er jo sånt de tjener seg rike på. Spør heller en hudlege du!

Ser ikke på kvisevideor på youtube men kjenner utallige jenter som har masse arr og hull i huden sin etter å ha klemt for mye på hudormene sine i ungdomstiden.

Min tante er hudlege, så jeg har spurt henne også. Skjønner ikke at hudpleieren tjener penger på at jeg klemmer ut komedonene mine, men greit. Jeg har har hvert fall ikke planer om å la kløende komedoner og talg ligge å klø i huden min og se helt grusomt ut. Jeg klemmer de ut og ser MYE freshere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

omg ikke søk det opp på youtube. Jeg har nå sett to videoer, og det er kvalmende å se på! :spy:

Anonymous poster hash: caaea...fa2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere sett videoene til Dr Sandra Lee a.k.a Dr. Pimple Popper på youtube? Av en eller annen grunn syntes jeg det er god underholdning å sitte å se på sånt.. :rodme:

Anonymous poster hash: 3a7d9...960

Det var hennes konto jeg havnet på nå nettopp :spy:

oh sweet jesus så kvalmende. Jeg må se å finne meg noen skikkelige produkter, for jeg vil ikke ende opp med digre hull i huden :spy:

Anonymous poster hash: caaea...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs veldig hvor stort problem man har. Mitt ansikt ser ut som en eneste stor hudorm, og det er ikke alle som vi ut. Og så er det viktig å ikke presse for hardt :) Noe jeg ofte gjør :PAnonymous poster hash: 62824...a7d

Tru meg- eg har mange! Kvite og svarte. Slutta på Diane for ei stund sida, så ansiktet mitt er heilt ruglete :(:P

Alt går ikkje vekk, sjølv med nål.

Men dei som ikkje vil ut éin dag, kan komme ut nokre dagar etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Den 25. mai 2015 at 17.41, Blablaa skrev:

The body shop har jo, kjøpte for to-tre mnd siden her i stvg hvertfall. Men jeg klarer ikke å bruke den!! Gjør jo kjempe vondt.

Hvor i Stavanger kjøpte du din?

Den 25. mai 2015 at 21.21, Kjibba skrev:

Komedonskje ja :)

Fann min på The Bodyshop, å herregud for ein fantastisk oppfinnelse!

Med fuktig og nyreinsa ansikt går det som ein lek :) Men når ansiktet tørker opp, er det klin umogleg å få noko ut. Rens huden ein gong til etter du er ferdig og påfør fuktighetskrem,- og VOILÀ! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jonie skrev:

Hvor i Stavanger kjøpte du din?

På Madla amfi 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Får man også kjøpt komedonskje på apotek eller i andre butikker?

Anonymkode: 6ad35...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...