J_9 Skrevet 25. mai 2015 #1 Del Skrevet 25. mai 2015 Vet ikke helt hva denne tingen kalles (ble bildet med i innlegget??) men jeg ser at den blir hyppig brukt i USA til å klemme ut kviser og hudormer! Det er så lett som en lek med denne dingsen! Hvor kan jeg få tak i en slik stav i Norge?? Vil klemme den som vet!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 25. mai 2015 #2 Del Skrevet 25. mai 2015 The Bodyshop selger slike! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Del Skrevet 25. mai 2015 Ebay. Merk at det fungerer ekstremt dårlig å klemme på deg selv med en slik en. Anonymous poster hash: 6df68...43d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Del Skrevet 25. mai 2015 Vet ikke helt hva denne tingen kalles (ble bildet med i innlegget??) men jeg ser at den blir hyppig brukt i USA til å klemme ut kviser og hudormer! Det er så lett som en lek med denne dingsen! Hvor kan jeg få tak i en slik stav i Norge?? Vil klemme den som vet!!!! Du får de til slikk og ingenting på E-bayAnonymous poster hash: 62824...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_9 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mai 2015 The Bodyshop selger slike! Jeg var innom bodyshop forleden og de sa de ikke solgte slike... Hvilken bodyshop isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Del Skrevet 25. mai 2015 Du får de til slikk og ingenting på E-bayAnonymous poster hash: 62824...a7d Og det heter "comedone extractor".Anonymous poster hash: 62824...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_9 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mai 2015 Du får de til slikk og ingenting på E-bayAnonymous poster hash: 62824...a7d Har du en? Syntes du at det fungerer bedre enn å klemme selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_9 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 25. mai 2015 Og det heter "comedone extractor".Anonymous poster hash: 62824...a7d Thank you!! Kom ikke langt med å søke på "kvisestavdings??" på Google hahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 25. mai 2015 #9 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg var innom bodyshop forleden og de sa de ikke solgte slike... Hvilken bodyshop isåfall? Så rart. Jeg fant til og med to typer på Bodyshop i Trondheim. Er ca. to år siden nå da, så kanskje de har sluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 25. mai 2015 #10 Del Skrevet 25. mai 2015 The body shop har jo, kjøpte for to-tre mnd siden her i stvg hvertfall. Men jeg klarer ikke å bruke den!! Gjør jo kjempe vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 25. mai 2015 #11 Del Skrevet 25. mai 2015 The body shop har jo, kjøpte for to-tre mnd siden her i stvg hvertfall. Men jeg klarer ikke å bruke den!! Gjør jo kjempe vondt. Jeg stod og klemte en kvise med tårer i øynene i en halvtime før den poppa(tror kanskje det var en hudorm) og jeg må jo tro at med den dingsen går det ganske fort før innholdet i kvisen kommer ut? Eller? Da slipper jeg at huden rundt hudormen også faller av og blir et stort sår vil jeg tro Jeg har slike hudormer som jeg ikke får ut! De sitter på en måte fast inni huden, men er kjempestygge! Ingen skrubber heller har fungert så langt. Ikke slikt plaster heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 25. mai 2015 #12 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg stod og klemte en kvise med tårer i øynene i en halvtime før den poppa(tror kanskje det var en hudorm) og jeg må jo tro at med den dingsen går det ganske fort før innholdet i kvisen kommer ut? Eller? Da slipper jeg at huden rundt hudormen også faller av og blir et stort sår vil jeg tro Jeg har slike hudormer som jeg ikke får ut! De sitter på en måte fast inni huden, men er kjempestygge! Ingen skrubber heller har fungert så langt. Ikke slikt plaster heller. Hehe, ja sånn kan jeg også holde på, når jeg først får øye på en skal den ut, uansett hvor vondt. Men de sier at denne her ikke gjør så vondt, tror det er en spesiell teknikk de bruker som jeg ikke har fått helt grep på enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 25. mai 2015 #13 Del Skrevet 25. mai 2015 Hehe, ja sånn kan jeg også holde på, når jeg først får øye på en skal den ut, uansett hvor vondt. Men de sier at denne her ikke gjør så vondt, tror det er en spesiell teknikk de bruker som jeg ikke har fått helt grep på enda.. Hahaha, ja! Av og til kan jeg være så ekstrem at jeg skreller av all huden rundt slik at jeg blir gåendes med et stort sår på nesa Hmm, har du sett på youtube? Tror jeg må anskaffe meg en slik som dette selv og teste ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 25. mai 2015 #14 Del Skrevet 25. mai 2015 Hahaha, ja! Av og til kan jeg være så ekstrem at jeg skreller av all huden rundt slik at jeg blir gåendes med et stort sår på nesa Hmm, har du sett på youtube? Tror jeg må anskaffe meg en slik som dette selv og teste ut! Åå, får vondt av å lese haha men det er jo sånn Har sett på youtube ja, men holder ikke så lenge ut, for det er så ekkelt!! Ganske masse gusj som kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #15 Del Skrevet 25. mai 2015 Har du en? Syntes du at det fungerer bedre enn å klemme selv?? Jeg bruker den kun til hudormer, det er det den er lagd for Men jeg har en type med "nål" i ene enden, og den bruker jeg til å stikke hull på kviser med. Veldig bra instrument hvert fall Anonymous poster hash: 62824...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 25. mai 2015 #16 Del Skrevet 25. mai 2015 Åå, får vondt av å lese haha men det er jo sånn Har sett på youtube ja, men holder ikke så lenge ut, for det er så ekkelt!! Ganske masse gusj som kommer ut Hvis det kommer ut masse gusj skal jeg definitivt prøve! Tror du hudpleiere har slik sak? Tenkte da at de kunne eventuelt lære meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #17 Del Skrevet 25. mai 2015 Hvis det kommer ut masse gusj skal jeg definitivt prøve! Tror du hudpleiere har slik sak? Tenkte da at de kunne eventuelt lære meg Det er ikke vanskelig i det hele tatt Bare YouTube itAnonymous poster hash: 62824...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #18 Del Skrevet 25. mai 2015 Det kalles komedoneskje. Anonymous poster hash: 908ff...5ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 25. mai 2015 #19 Del Skrevet 25. mai 2015 Hørtes vondt ut, men fikk lyst til å prøve. Alt for å bli kvitt hudormer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 25. mai 2015 #20 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Komedonskje ja Fann min på The Bodyshop, å herregud for ein fantastisk oppfinnelse! Med fuktig og nyreinsa ansikt går det som ein lek Men når ansiktet tørker opp, er det klin umogleg å få noko ut. Rens huden ein gong til etter du er ferdig og påfør fuktighetskrem,- og VOILÀ! ❤️ Endret 25. mai 2015 av Kjibba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå