Gå til innhold

AAP, ingen utbetaling i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre som venter på utbetaling, og ikke har fått det?

Det bruker å komme mellom fire og halv 5, men det har ikke kommet enda.

Meldekort ble sendt på Fredag, bruker alltid å få det neste Mandag (idag).

Er det fordi det er helligdag at det ikke kommer?

Anonymous poster hash: a1ab8...0b4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok i morgen, bankene har såvidt jeg vet ikke overføringer på helligdager.

Anonymous poster hash: 34821...277
  • Liker 1
Skrevet

Det er fordi det er helligdag, ja, de som beregner det er jo ikke på jobb i dag :)

Får det sikkert i morgen, senest onsdag :)

AnonymBruker
Skrevet

ok takk for info.

Måtte gå igjennom siste meldekort for å sjekke om jeg gjorde noe feil :fnise:

ts

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Det er naturligvis ingen bankkjøringer på helligdag...

Anonymous poster hash: 62444...20d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Det er naturligvis ingen bankkjøringer på helligdag...

Anonymous poster hash: 62444...20d

Sorry da, jeg kan da ikke alt om helligdager. Jeg er ikke kristen og mener at pinse har ingenting med helligdager å gjøre. Synes det er ufattelig urettferdig at hele verden skal stoppe opp på grunn av noe Jesus gjorde for mange herrens år siden.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Sorry da, jeg kan da ikke alt om helligdager. Jeg er ikke kristen og mener at pinse har ingenting med helligdager å gjøre. Synes det er ufattelig urettferdig at hele verden skal stoppe opp på grunn av noe Jesus gjorde for mange herrens år siden.

ts

Det har vel noe med å gjøre at du ikke jobber. Vi som jobber nyter en ekstra fridag i ny og ne og det får du unne oss.

Anonymous poster hash: cb70e...f34

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

ts

Det er uansett allmennkunnskap at det ikke er bankoverføringer på en helligdag, helt uavhengig av hva Jesus gjorde en gang i tiden. Du får nok penga dine i morra.

Anonymous poster hash: d5e63...e2c

• Liker 7
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

TS, det er rød dag i dag. Butikken er stengt, senter er stengte, barnehager er stengte, skoler er stengte, NAV er stengte osv. Ja. I dag er det som en søndag og hvis du syns det er vanskelig å følge med på omverden så anbefaler jeg at du kjøper en kalender som viser tydelig de røde dagene :) Men nei. Det er ikke utbetalinger i dag på samme måte at det ikke er kjøringer på søndager. Om du mener at verden stopper opp så anbefaler jeg deg å fronte jobbing på søndager, ikke bare for matbutikker men for alle som arbeider

Endret av Steve Rogers
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, pengene kommer nok i morgen.

Litt kjipt at det er helligdag akkurat på utbetalingsdagen, men man kan ikke forvente at de på nav og de som jobber i bank skal jobbe på en helligdag.

Anonymous poster hash: 38eb0...07d

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, pengene kommer nok i morgen.

Litt kjipt at det er helligdag akkurat på utbetalingsdagen, men man kan ikke forvente at de på nav og de som jobber i bank skal jobbe på en helligdag.

Jeg hadde ikke forventet at de var det heller. Men tenkte det måtte være noe form for elektronisk forsendelse, altså forventet ikke at en person skal sitter der å lese igjennom meldekortet, og en person som skriver inn beløpet manuelt og trykker "send". :fnise:

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet at de var det heller. Men tenkte det måtte være noe form for elektronisk forsendelse, altså forventet ikke at en person skal sitter der å lese igjennom meldekortet, og en person som skriver inn beløpet manuelt og trykker "send". :fnise:

ts

:fnise:

Anonymous poster hash: 3c0bc...b13

AnonymBruker
Skrevet

Det har vel noe med å gjøre at du ikke jobber. Vi som jobber nyter en ekstra fridag i ny og ne og det får du unne oss.

"Vi som jobber" :fnise: .

Måtte ha med den, sant :laugh: ?

Anonymous poster hash: a8b96...adf

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med fri og gjøre, men at alt skal være stengt. Ikke nok med at butikkene er stengt, men alt av banker og viktige ting.

ts

Skrevet

Det eneste kjipe med slike dager er at butikkene er stengt slik at jeg ikke får pantet tomflaskene, men får vente til i morgen... Datteren min sier at pengene ikke kommer før neste uke?

AnonymBruker
Skrevet

ts

Vel, noe manuelt må det vel være siden pengene ikke kom i dag.

Det er jo fortsatt mennesker som sitter og skal godkjenne og ordne ting, selv om de ikke sitter med stempel og skriver under med fyllepenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...