Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får så mange kommentarer på jenta mi, tenkte jeg måtte høre her om dette er normalt. Hun er 4 uker og veldig rolig og snill. På en vanlig dag sover hun til rundt halv ni, da får hun pupp og eventuelt flaske (delammer henne), så er hun våken et par timer før hun sovner igjen uten noe styr. Dagen fortsetter slik, hun sover, får mat, er våken en stund hvor hun er veldig nysgjerrig og oppmerksom. Hun gråter sjelden, hun "klager" om hun er sulten. På natta vekker jeg henne for mat, så sovner hun igjen. Tror hun snart hadde sovet hele natta om jeg ikke vekker henne.

Nå får vi så mange kommentarer på hvor rolig og snill hun er, at jeg begynner å lure på om det er unormalt? Trodde det var vanlig at babyer sov mye og ikke gråt noe særlig..

Anonymous poster hash: ee264...f6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det unormalt i alle fall. Men jeg skal love deg at min kolikkbaby som kanpt sov var like snill som din baby. Ikke like rolig, men like snill!!

Anonymous poster hash: 427b8...07f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alt er normalt forsåvidt. Slik var vår og. Og er fortsatt

Anonymous poster hash: c5ea1...0a9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo se om du kan få arrangert en folkeavstemning over det så kan enda flere få uttalt seg? Først alle vennene, så hele KG og så hele Norge? Da vil du nok finne ut om babyen din er normal eller ikke.

Anonymous poster hash: 2d1b7...b77
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn baby og han er i dag en veldig rolig, avslappet og "enkel"4-åring.

Anonymous poster hash: 47588...938
Gjest Keikolina
Skrevet

Sånn var sønnen min også. Men ikke 5 år senere... :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn baby og han er i dag en veldig rolig, avslappet og "enkel"4-åring.

Anonymous poster hash: 47588...938

Leste først ekkel 4 åring :hoho:

Anonymous poster hash: a3f19...b6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var sønnen til søsteren min også, helt til han rundet ca 1,5 år, da ble han en skikkelig energibombe uten like. Og han er det fremdeles nå som fireåring. Men veldig snill da.

Det eneste jeg er "uenig" i er at det er ikke nødvendig å vekke henne på natten. Hun vet når hun er sulten. Med mindre hun skulle være veldig mager eller du har fått beskjed av helsepersonell om å gjøre det slik.

Anonymous poster hash: 095ae...261
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk slutte å kalle babyer snille?! Det finnes ingen slemme babyer!!

Anonymous poster hash: 70ed6...aff

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Mange nyfødte sover veldig mye, ingenting unormalt ved det.

Med unntak av de som har kolikkbarn kjenner jeg flere slitne foreldre med barn på 4-5 måneder enn på 4-5 uker.

Anonymous poster hash: 60bf9...f96

AnonymBruker
Skrevet

At en baby er snill betyr ikke at andre er slemme. Ro deg ned!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som har sagt at "de andre" babyene er slemme...

Anonymous poster hash: fb139...d2a

Skrevet

Alle babyer er forskjellig. De som kommenterer at dit barn er så snill hele tiden, har sikkert hatt det helt motsatt da deres barn var så liten. Men husk på at alt kan endres, så du må nyte tiden du har nå mens babyen fortsatt sover når det skal, sover lenge nok, ikke klager/gråter ofte osv :)

Skrevet

Veldig normalt ☺ det snur fort nok så bare nyt det. Ville ikke vekket henne på natta om vekta hennes er normal og hu ikke er prematur ☺

AnonymBruker
Skrevet

Får så mange kommentarer på jenta mi, tenkte jeg måtte høre her om dette er normalt. Hun er 4 uker og veldig rolig og snill. På en vanlig dag sover hun til rundt halv ni, da får hun pupp og eventuelt flaske (delammer henne), så er hun våken et par timer før hun sovner igjen uten noe styr. Dagen fortsetter slik, hun sover, får mat, er våken en stund hvor hun er veldig nysgjerrig og oppmerksom. Hun gråter sjelden, hun "klager" om hun er sulten. På natta vekker jeg henne for mat, så sovner hun igjen. Tror hun snart hadde sovet hele natta om jeg ikke vekker henne.

Nå får vi så mange kommentarer på hvor rolig og snill hun er, at jeg begynner å lure på om det er unormalt? Trodde det var vanlig at babyer sov mye og ikke gråt noe særlig..

Anonymous poster hash: ee264...f6b

Høres akkurat ut som min jente på tre mnd :-) Bortsett fra at min våkner av seg selv for nattmåltider.

Anonymous poster hash: d50ca...2d2

Skrevet

Dette er helt normalt, mange av de minste sover mye :)

Nyt det! Det kan fortsette sånn eller så kan det snu...

Jeg ville heller ikke vekket henne på natten hvis hun legger

godt på seg og du har bra nok med melk :)

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt! Men, du må ikke finne på å vekke henne, hun sier nok ifra når hun trenger mat.

Min første var akkurat likedan, sov seg igjennom døgnet. Lillebror derimot.....

Skrevet (endret)

Nå så jeg du skrev at du delammer, da ville jeg vekket henne på natten

likevel for å opprettholde melkeproduksjonen!

Endret av Jobbermedbarn
AnonymBruker
Skrevet

At en baby er snill betyr ikke at andre er slemme. Ro deg ned!

Så hvis en baby ikke er snill, hva er den da?

Anonymous poster hash: d4d9b...4cd

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis en baby ikke er snill, hva er den da?

Anonymous poster hash: d4d9b...4cd

Ingen som nevner en baby som ikke er snill, er det vel? Hun kaller sin baby snill, og nevner ingen slemme babyer.

På en annen måte. Jeg sier: "jeg bruker størrelse 34 og er tynn". Betyr det da at alle over 34 er tjukke?

Altså kan en baby være snill uten at en annen må være slem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...