AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Jeg har datet en fyr i noen uker, hodestups forelsket har jeg blitt og ting har ikke akkurat gått på skinner.. Dvs oss i mellom har det vært genialt, men med han og ex har det vært ett helvete. Ulike ting har gjort at han har trukket seg unna meg for å få til ting med ex. Allikevel så kontakter han meg så fort de kriger, senest på lørdag. Da ringte han meg, var småfull og forbannet på ex. Han ringte gjentatte ganger og til slutt når han var alt for full hentet jeg ham på byen og fikk han hjem i egen leilighet. Han påstår hardnakket at han ikke utnyttet meg, og at han tenker på meg hver dag.. De får det naturlig nok ikke til å fungere, for hun vet om meg og det er ett hyppig tema noe en hver ville hengt seg opp i.. Han sitter å forteller meg at de hadde hatt sex, og at han ikke hadde fått det skikkelig til og han skjønte ikke hvorfor det var null problem med meg mens vanskelig med henne. Jeg svarte bare at det er vel fordi jeg ny og spennende mens hun er gammelt nytt.. Vi hadde sex når jeg kjørte ham hjem, jeg sa noe om at det sikkert ikke var så lurt fordi det kom til å gjøre ting enda verre.. Men jeg ble jo med på det...jeg ønsket det jo av hele mitt hjerte. Og jeg skjønner ikke hvorfor? Jeg har til nå ikke følt meg utnyttet...men nå begynner følelsen å komme. Han sendte meg sms i går og lurte på om jeg gadd å svippe ham til byen så han fikk hentet bilen.. Jeg gjorde det, og han sa da han gikk; vi snakkes da?! Og etter det har han ikke tatt kontakt. Sendte ham sms i går kveld og han har ikke svart. Jeg skjønner meg ikke på meg selv. De ukene som har gått har vært supre, vi har hatt det så fint... Men rykter og drit fra felles venner har gjort ting litt komplisert. Han ender stadig hos ex, til tross for forholdet vi har hatt.. Jeg skjønner og at jeg tydeligvis er 2.valget og at jeg verken bør eller skal finne meg i det og holde meg unna...men jeg klarer det visst ikke. Hodet mitt sier at jeg heller tar det jeg kan få, enn ingenting.. Det er jo rene selvskadingen. Jeg sårer meg selv med viten og vilje, for jeg VET jo at det er henne han ender hos hver gang. Jeg kjenner jeg detter lengre og lengre ned av dette... Hvorfor? Hva gjør at jeg godtar det her.. Hvorfor savner jeg ham sånn, og hvorfor kan jeg ikke bare holde meg unna.Anonymous poster hash: 19700...a90
Gjest O.G. Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Han bruker deg som følelsesmessig søppelspann.
Gjest Saxofon Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Han utnytter deg noe vanvittig og du lar han. Kutt bånd nå, han kommer aldri til å slutte å prøve seg på exen.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Er nesten litt godt å lese at det finnes kvinner som opplever det samme som veldig mange menn gjør Anonymous poster hash: 1d74c...593
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Hm, i kveld fikk jeg bekreftelsen jeg trengte på at jeg skal gå videre.. Og det var i grunn godt. Følelsesmessig søppelbøtte var ett godt ord O.G.. Du spådde meg noe annet for litt siden, men da fastslår vi at spådommen bommet. Anonymous poster hash: 19700...a90 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Han er ikke ferdig med eksen. Det er henne han vil ha. Gå videre! Anonymous poster hash: af97a...61f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Du er rebound dokka hans som han bruker for å få bekreftelser når han ikke får de fra eksen, og enda lettere for han å gi deg pikk / tømme sæden sin i deg når du attpåtil gjør han tjenester som å kjøre han fra A til B. Kutt kontakten du vil bare ende opp enda mer såra og forvirra enn du allerede er! Anonymous poster hash: c902f...68e
Knirke Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Han har valget mellom deg og den bitchete eksen. Og han har valgt eksen...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 Han har valgt exen, og det er ok.. Djevelen på venstre skulder sier jeg skal sende melding til exen å fortelle om natt til søndag, mens englen sier jeg bare skal la dette gå og drite i det.. Det er ingen som tjener på at jeg sier noe uansett. det blir verre for ham, henne og ikke minst barna deres. Anonymous poster hash: 19700...a90
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 Han har valget mellom deg og den bitchete eksen. Og han har valgt eksen... Hvorfor er det så mange menn som velger bitchen fremfor de som er enklere å ha med å gjøre? Er det fordi bitchen krever og mannen da slipper å tenke selv? Anonymous poster hash: a4092...4a9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #11 Skrevet 26. mai 2015 Hvorfor er det så mange menn som velger bitchen fremfor de som er enklere å ha med å gjøre? Er det fordi bitchen krever og mannen da slipper å tenke selv?Anonymous poster hash: a4092...4a9 TS her.. jeg tror det har noe med avhengighet å gjøre.. I vårt tilfelle så vet jeg at han opplever hverdagen med meg bedre enn med exen sin, samtidig så er han glad i henne og de har mange år sammen kontra meg han har kjent bare ett par måneder. Jeg har vært der selv, og vet at det er lettest å bli i det "kjente og trygge" som egentlig verken er trygt eller godt fordi det er der man har vært så lenge. Man er jo glad i hverandre, og det er det livet man er vant til å leve. Innerst inne så tror jeg at disse mennene (og kvinnene) vet at det er dødfødt, men at man skal bare prøve en siste gang, igjen og igjen og igjen, fordi man så inderlig gjerne VIL at det skal fungere. Til sist, så gjør det jo ikke det... og resultatet blir det samme.. Nytt brudd, nye krangler, nye runder. For min egen del så var jeg der han er for 1 år siden.. og nå er jeg singel, lykkelig og selvstendig. Jeg er sjeleglad for at jeg endelig fant motivasjonen til å bli alene på ordentlig uten exmannen min.. greit, akkurat nå litt såret og vonbråten over denne mannen her, men ikke verre enn at jeg vet det finnes flere maller i dammen Anonymous poster hash: 19700...a90 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Dere som kaller eksen for bitch...Dere vet ingenting om henne! Det er mannen som legger det frem sånn, fordi de er i en konflikt! Det er HAN som er drittsekken her. Han drar til ts, er utro osv. Du er med på utroskapen ts! Anonymous poster hash: af97a...61f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #13 Skrevet 26. mai 2015 Du spør forøvrig i i overskriften : "hvorfor tillater jeg dette?" Jeg spør : hvorfor er du med på utroskap ts? Du har og et ansvar i dette siden du VET! Anonymous poster hash: af97a...61f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #14 Skrevet 26. mai 2015 Du skriver han sier at han "tenker på deg hele tiden", men han svarer deg ikke på sms. På tide å se på handling kontra ord? Jeg leser det som at hun ikke er en eks, men at det bare er en unnskylding han bruker for å komme i buksene på deg. Sorry, men du er veldig naiv her. Anonymous poster hash: af97a...61f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #15 Skrevet 26. mai 2015 Denne dama har vært ex fra dag 1.. De bor ikke sammen, og det har de ikke gjort siden Januar. Så nei, jeg føler på INGEN måte at jeg har bidratt til utroskap. Da vi holdt på hadde han ingenting med henne å gjøre, og det er faktisk helt umulig at han har "lurt" meg til det for vi har helt samme omgangskrets, og min beste venninne er utrolig god venn med exens bestevenninne.. så nei, her har ingen vært utro. Dvs, nå på søndag så var det vel kvalifisert som utroskap, all den tid han liksom var sammen med henne igjen... han hadde jo reist fra henne. Ja, jeg er naiv dum, lettlurt, billig, alt dere kan komme på.. uten tvil. Det er jo nettopp derfor jeg lurer på hvorfor jeg har tillatt dette. Nå er det derimot avklart Anonymous poster hash: 19700...a90
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #16 Skrevet 26. mai 2015 Dere som kaller eksen for bitch...Dere vet ingenting om henne! Det er mannen som legger det frem sånn, fordi de er i en konflikt! Det er HAN som er drittsekken her. Han drar til ts, er utro osv. Du er med på utroskapen ts! Anonymous poster hash: af97a...61f Ikke nødvendigvis denne eksen her som er en bitch. Det kan vi ikke vite noe om. Men at det er vanlig at mannen velger surpompen, ovenfor hun som ikke stiller så store krav, er ingen hemmelighet. Men det er en annen diskusjon. Anonymous poster hash: a4092...4a9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #17 Skrevet 26. mai 2015 Du spør forøvrig i i overskriften : "hvorfor tillater jeg dette?" Jeg spør : hvorfor er du med på utroskap ts? Du har og et ansvar i dette siden du VET! Anonymous poster hash: af97a...61f Enkelte må lære seg å lese HI skikkelig. Anonymous poster hash: f5084...304
Gamerfrue Skrevet 26. mai 2015 #18 Skrevet 26. mai 2015 Denne dama har vært ex fra dag 1.. De bor ikke sammen, og det har de ikke gjort siden Januar. Så nei, jeg føler på INGEN måte at jeg har bidratt til utroskap. Da vi holdt på hadde han ingenting med henne å gjøre, og det er faktisk helt umulig at han har "lurt" meg til det for vi har helt samme omgangskrets, og min beste venninne er utrolig god venn med exens bestevenninne.. så nei, her har ingen vært utro. Dvs, nå på søndag så var det vel kvalifisert som utroskap, all den tid han liksom var sammen med henne igjen... han hadde jo reist fra henne. Ja, jeg er naiv dum, lettlurt, billig, alt dere kan komme på.. uten tvil. Det er jo nettopp derfor jeg lurer på hvorfor jeg har tillatt dette. Nå er det derimot avklart Anonymous poster hash: 19700...a90 Bra du kom deg ut av det bare ikke fall i fella hvis han tar kontakt med deg på nytt!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #19 Skrevet 26. mai 2015 Ikke nødvendigvis denne eksen her som er en bitch. Det kan vi ikke vite noe om. Men at det er vanlig at mannen velger surpompen, ovenfor hun som ikke stiller så store krav, er ingen hemmelighet. Men det er en annen diskusjon. Anonymous poster hash: a4092...4a9 Det finnes mange nyanser mellom "surpomp" og "hun som ikke stiller så store krav". Dessuten er det bedre med ei med bein i nesa ( som da viser en reaksjon ), fremfor ei som later som om alt er bra, da det faktisk ligger omsorg i å bry seg! Men kos deg/dere med damer som aldri letter på øyelokket for å please dere! Ei som aldri sier dere imot. Anonymous poster hash: af97a...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå