*M* Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Nå som jeg har begynt på skolen igjen har jeg lyst på litt god mat midt på dagen. Jeg har laget pizzahorn som jeg tar ut av frysen om morgenen når jeg går (gir litt bedre tid om morgenen) og som er tint og ferdige til lunch kl. 11.30. Noen som har tips til andre ting jeg kan lage og bare ta opp om morgenen?
Arkana Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Trenger det være ting som skal fryses? Det meste til matpakken kan lages dagen før og oppbevares i kjøleskap. F.eks. salat, baguetter med diverse fyll, vanlige smørbrød (prøv litt spennende pålegg, f.eks. omelett), rester av gryterett, kalde grillede kyllinglår med potetsalat osv.
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Jeg har og laget en stor porsjon med horn nå som skolen har startet opp igjen, og de er kjempefine siden de tiner før lunsj. du kan alltids skifte fyll hvis du blir lei. skinke, ost og purre, salami, tomatpure og tørkede tomater. taco-kjøttdeig, taco-saus og mais. kylling, ost og purre. eller ta med deg yoghurt, musli og tørket frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå