Gå til innhold

dere som bruker double wear foundation: ANBEFAL en..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

god rens/cleanser som tar alt?:)

Bruker sminkefjerner fra Loreal..og en garnier vann flasken...men føler ikke at det tar alt.

I tillegg har jeg en cleanser I dusjen fra Dermalogica, samt en skrubb..

Har hørt at estee lauder og lancome har gode renseprodukter, erfaringer?

Anonymous poster hash: 76aad...ac9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker micellar cleansing water fra Garnier! Har brukt samme type produkt fra Sephora, og begge to har fjernet alle spor hos meg :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker micellar cleansing water fra Garnier! Har brukt samme type produkt fra Sephora, og begge to har fjernet alle spor hos meg :biggrin:

føler at den ikke renser nok.

Det synes nok ikke nå, men er redd det kan gi utslag etter lang bruk ...at porene blir større:s

Skrevet

Precleanse fra Dermalogica :)!!

Skrevet

føler at den ikke renser nok.

Det synes nok ikke nå, men er redd det kan gi utslag etter lang bruk ...at porene blir større:s

Åja, sorry! Leste nok litt fort gjennom :-) Hmm, jeg brukte en rens fra Vichy før, og da følte jeg meg "renere" etterpå. Nå dobbelt-renser jeg, men det følte jeg ikke at jeg trengte da. Håper du finner en som funker! :)

AnonymBruker
Skrevet

Precleanse fra Dermalogica :)!!

Holder det med en runde?:)

AnonymBruker
Skrevet

Åja, sorry! Leste nok litt fort gjennom :-) Hmm, jeg brukte en rens fra Vichy før, og da følte jeg meg "renere" etterpå. Nå dobbelt-renser jeg, men det følte jeg ikke at jeg trengte da. Håper du finner en som funker! :)

det går så bra! :-)

Ja, har litt lyst til å finne en som tar alt på første runde hehe..og så kan jeg evt gå over med garnier "vannet" etterpå og en toner..

Skrevet (endret)

Holder det med en runde?:)Anonymous poster hash: 76aad...ac9

Ja, man påfører først produktet med sirkelbevegelser i ansiktet, så tar man vann på fingrene og gjentar, da blir produktet hvitt/melkeaktig og fjerner all sminke. Eventuelle rester fra Mascara tar jeg med øyesminkefjerner på q-tips, men den fjerner hvertfall all sminken min på huden :) Dermalogica har jo prøver så jeg vil absolutt anbefale deg å be om en prøve, så kan du jo få testet den. Jeg har brukt denne i årevis. Tror ikke jeg kommer til å bytte.

Endret av Lady
Skrevet

Jeg bruker double cleanse-metoden. Først renser jeg med Almond Oil (olje er en genial rens) og deretter Clinique Take The Day off for å fjerne alt (anbefales!). Da får jeg vekk alt av foundation, og huden føles fortsatt fuktig.

Skrevet (endret)

Jeg bruker double cleanse-metoden. Først renser jeg med Almond Oil (olje er en genial rens) og deretter Clinique Take The Day off for å fjerne alt (anbefales!). Da får jeg vekk alt av foundation, og huden føles fortsatt fuktig.

-

Endret av aalyah
AnonymBruker
Skrevet

Det var noen gode tips!

Jeg reagerer på mandelolje desverre, men kan kanskje bruke kokkos istedet....litt redd for kviser av kokkosolje I ansiktet.

Bruker du ellers Clinique produkter eller bare rensen? Er ikke så fan av Clinique generelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale rens til sensitiv hud. La Roche Posay er et ufattelig godt merke som jeg byttet til etter lengre tid med Garnier og andre produkter med mye stoffer som på sikt er kjipe for huden. LRP får man kjøpt på apoteket og er det eneste som virkelig har fungert for min hud :)

Anonymous poster hash: 7e6fb...f34

Skrevet

Det var noen gode tips!

Jeg reagerer på mandelolje desverre, men kan kanskje bruke kokkos istedet....litt redd for kviser av kokkosolje I ansiktet.

Bruker du ellers Clinique produkter eller bare rensen? Er ikke så fan av Clinique generelt.

Jeg er heller ikke fan av Clinique sine hudprodukter generelt, men TTDO er veldig bra. Hvis du leser omtaler så er den veldig populær, og det er ikke uten grunn. Den er litt dyr, men den varer vanvittig lenge.

Noen reagerer på kokoslje, men jeg gjør ikke det. Jeg renser med den også innimellom som rens istedetfor mandelolje, og det funker like bra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke fan av Clinique sine hudprodukter generelt, men TTDO er veldig bra. Hvis du leser omtaler så er den veldig populær, og det er ikke uten grunn. Den er litt dyr, men den varer vanvittig lenge.

Noen reagerer på kokoslje, men jeg gjør ikke det. Jeg renser med den også innimellom som rens istedetfor mandelolje, og det funker like bra.

Ja, takk! Leste på MUA, den har visst fått veldig gode tilbakemeldinger:) Løper å kjøper imorgen!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvilken take the day off? Jeg har den den take the day off melken på lilla flaske mer pumpe. Det er den dårligste sminkefjerneren jeg har prøvd noensinne. Endret av Lady
Skrevet

Hvilken take the day off? Jeg har den den take the day off melken på lilla flaske mer pumpe. Det er den dårligste sminkefjerneren jeg har prøvd noensinne.

Mener balmen.

AnonymBruker
Skrevet

Er balmen jeg også leste reviews på:)

Skrevet

Mener balmen.

Åja :) sikkert noe helt annet enn rensemelken. Den er grusom. Anbefaler den ikke.

AnonymBruker
Skrevet

*Kjøper imorgen* og oppdaterer:-)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

god rens/cleanser som tar alt?:)

Bruker sminkefjerner fra Loreal..og en garnier vann flasken...men føler ikke at det tar alt.

I tillegg har jeg en cleanser I dusjen fra Dermalogica, samt en skrubb..

Har hørt at estee lauder og lancome har gode renseprodukter, erfaringer?

Bruker double wear foundation. Fjerner sminken min med cleanser fra exuviance, som jeg er veldig fornøyd med. Ingen rester igjen etter sminka :-)

Anonymous poster hash: 60760...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...