Gå til innhold

Grine-Guri

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt inspirert av tråden om innmarsjen;

Jeg er en sånn person som blir rørt av det meste, både triste og fine ting, og jeg regner ikke med bryllupsdagen er noe unntak akkurat!!

Flere som har/ har hatt det slik?

Jeg prøver å ikke skamme meg over tårene mine siden det jo egentlig er helt naturlig, og jeg tenker jo ikke så mye over det dersom andre gråter. Men når det er meg selv så føler jeg at det bare er flaut 😳

Anonymous poster hash: ac019...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn. Tenker at den dagen jeg gifter meg, og min kjære skal holde tale.. Daaa er det nok ekstremt vanskelig å holde tilbake tårene! Synes også det er flaut 😳

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn. Tenker at den dagen jeg gifter meg, og min kjære skal holde tale.. Daaa er det nok ekstremt vanskelig å holde tilbake tårene! Synes også det er flaut 😳

Så jeg er ikke alene altså! Godt å høre!

Huff noe av det værste med griningen er at jeg får så grøtete stemme og blir varm og rød i toppen! 😜 det er ikke akkurat et vakkert syn!!

Skrevet

Litt inspirert av tråden om innmarsjen;

Jeg er en sånn person som blir rørt av det meste, både triste og fine ting, og jeg regner ikke med bryllupsdagen er noe unntak akkurat!!

Flere som har/ har hatt det slik?

Jeg prøver å ikke skamme meg over tårene mine siden det jo egentlig er helt naturlig, og jeg tenker jo ikke så mye over det dersom andre gråter. Men når det er meg selv så føler jeg at det bare er flaut

Jeg har intrykket av at alle forventer at bruden skal gråte av glede nesten hele kvelden jeg. Det jeg har gruet meg til er om jeg ikke gråter, har ikke lett for å gråte, redd folk skal se på meg som en kald jævel :overrasket:

AnonymBruker
Skrevet

Var i et bryllup der bruden gråt så tårene trillet fra hun kom inn kirkedøra....før hun var kommet opp til brudgommen så tror jeg all sminke var av!

Selv så gråt jeg ikke i det hele tatt da jeg giftet meg....ja jeg var rørt, og jeg måtte fokusere i kirka for jeg kjente jeg ble ekstremrørt da jeg kikket på mannen min som sto der og var helt blank i øynene da han så meg komme inn.. Jeg er ikke en kald jævel, men jeg har veldig vanskelig for å vise følelser blant andre mennesker.

Anonymous poster hash: e71e5...b86
AnonymBruker
Skrevet

Interessangt å høre at andre har problem med det motsatte; at de ikke klarer å grine!

Tror vi kan være enig om at det ikke er noen oppskrift på dette? Kanskje vi rett og slett må senke skuldrene og la det stå til! Grining eller ikke 😅

Skrevet

Jeg holdt på å gråte av meg ansiktet da vi gikk opp midtgangen med babyen i dåpen. Kan bare tenke meg hvordan det blir når vi gifter oss 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...